Probleme la tronsonul Gara de Nord – Aeroportul Henri Coandă după ce a fost inaugurat! Ce s-a întâmplat duminică
Duminică, 13 decembrie, a fost inaugurat tronsonul Gara de Nord – Aeroportul Henri Coandă Otopeni, proiectul pentru EURO 2020 ce va avea loc anul viitor, dar au apărut primele probleme.
După doar câteva ore de la inaugurarea tronsonului Gara de Nord – Aeroportul Henri Coadă au apărut primele probleme deoarece programul nu a fost respectat.
Trenurile trebuie să cricule la un interval de 40 de minute, dar programul nu a fost respectat nici măcar în prima zi, atunci când au apărut întârzieri din cauza unor probleme tehnice.
Probleme la tronsonul Gara de Nord – Aeroportul Henri Coandă
„Dat fiind faptul că este prima secţie de cale ferată, pe care se aplică sistemul de operare de tip „cadenţat”, pe o linie nouă şi cu o instalaţie nouă, au apărut aceste probleme tehnice, însă ele au fost deja identificate şi vor fi rezolvate în scurt timp, astfel încât circulaţia trenurilor spre şi dinspre Aeroport să se desfăşoare in condiţii normale de trafic”, este comunicatul celor de la CFR SA.
Nu mai puțin de 72 de trenuri vor circula pe ruta Gara de Nord – Aeroportul Henri Coandă, 24 de ore din 24, iar o călătorie costă patru lei și durează 20 de minute.
Pentru asigurarea legăturii directe între Gara Bucureşti Nord şi Aeroportul Internaţional Henri Coandă Bucureşti, CFR SA a derulat două mari proiecte feroviare, şi anume: dublarea liniei de cale ferată Mogoşoaia – Baloteşti (contract în valoare 50,5 milioane lei, finanţat de la bugetul de stat) şi construcţie linie nouă pentru Racord C.F. (din zona Odăile) la Terminalul T1, Aeroportul Internaţional Henri Coandă Bucureşti (contract în valoare de aproape 412,72 milioane lei, finanţat din fonduri europene şi buget de stat).
Ce spunea Gică Popescu despre acest proiect
„Magnitudinea acestui proiect m-a făcut să accept. A fost acest proiect la care eu am ţinut foarte mult, cel cu calea ferată. Nimeni nu credea că se va rezolva.
Chiar mi-au zis mulți să nu ies public să declar pentru că după o să se spargă toate în capul meu. Îl vor introduce în Mersul Trenurilor la 1 decembrie, dar el este funcţional”, declara Gică Popescu, conform AS.ro.