„Regina” TikTok-ului, amenințată după ce a cucerit internetul! Măsura drastică pe care a luat-o pentru a-și proteja casa | FOTO
Charli D’Amelio este cea mai populară vedetă pe TikTok, cu aproape 75 de milioane de urmăritori. Aceasta s-a decis să angajeze mai mulți polițiști pentru a-i proteja casa, după ce a primit mai multe amenințări în mediul online.
Charli D’Amelio postează pe TikTok clipuri video în care dansează. Contul acesteia a avut o crește fulminantă a numărului de urmăritori, după prima ei postare care a avut loc în vara anului trecut.
Utilizatoarea cu cei mai mulți urmăritori pe TikTok a angajat polițisti pentru a-i proteja casa
Conform presei din SUA, cunoscuta utilizatoare de TikTok a luat decizia de a angaja mai mulți polițilști care să-i protejeze casa, după ce, pe data de 8 iulie, un internaut ar fi postat pe o rețea socială că urmează să vină la ea acasă.
Persoana care a făcut acea postare nu și-a dus planul la bun sfârșit, însă poliția a decis să investigheze acest caz.
Sursa citată mai notează că, în trecut, Charli D’Amelio a fost victima apelurile de tip „swatting”, în care necunoscuți alertau autoritățile cu privire la anumite incidente care ar fi avut loc la locuința acesteia, însă nimic adevărat.
Bayern Munchen a devenit partener cu TikTok
FC Bayern Munchen a anunțat, printr-un comunicatul oficial, faptul că formația bavareză a semnat un parteneriat cu aplicația socială, de origine chineză, TikTok. Douyin, așa cum este denumită aplicația în China, se află la prima colaborare cu un club de fotbal.
Aplicația se bazează pe o multitudine de clipuri scurte, postate de utilizatori, în care aceștia încearcă să fie cât mai amuzanți sau să transmită un mesaj celor care îi urmăresc.
Bayern are cont oficial de TikTok încă din 2018 și a strâns, până în prezent, aproximativ 800.000 de urmăritori. Inclusiv Robert Lewandowski și Thomas Muller au conturi personale pe cunoscuta aplicație.
„FC Bayern este văzută în China ca fiind cel mai inovativ club de fotbal, în ceea ce privește comunicarea. Prin parteneriatul nostru cu Douyin, am trecut la următorul nivel. Comunicarea din China se realizează, în marea majoritate a timpului, prin intermediul aplicațiilor sociale. Clipurile scurte sunt noul trend. Cu ajutorul lui Douyin putem să le oferim fanilor noștri conținut unic și avem șansa să ne creștem popularitatea. Obiectivul nostru este acela de a deveni, în fiecare zi, o parte esențială din viața fanilor, inclusiv în China”, a declarat președintele lui Bayern din Asia, Rouven Kasper.
„Fiind unul dintre cele mai de succes cluburi de fotbal din Europa, Bayern are o bază solidă de fani în China. Având în vedere revenirea Bundesligii, Douyin este încântată să coopereze cu Bayern, primul nostru parteneriat cu o echipă de fotbal. Sper că, în viitor, Douyin și Bayern vor produce conținut de calitate despre club și jucători. Douyin poate folosi caracteristicile creative și interactive ale platformei pentru a o ajuta pe Bayern să atragă și mai mulți fani tineri în China”, a declarat Ye Jueming, directorul Douyin Sports.