Serena Williams a lansat o nouă colecție care îi poartă semnătura. Rivala Simonei Halep s-a lansat de ceva timp în cariera de designer
Serena Williams a lansat o nouă colecție care îi poartă semnătura, în colaborare cu Nike. Punând accentul pe diversitate ca obiectiv principal, fostul număr unu WTA, rivala Simonei Halep, a prezentat o colecție care combină confortul cu stilul.
Multipla campioană de Grand Slam și-a uimit urmăritorii în ultima sa campanie cu Nike.
O nouă colecție în colaborare cu Nike lansată de Serena Williams. Rivala Simonei Halep s-a lansat de ceva timp în cariera de designer
Popularul brand de articole sportive și-a lansat cea mai nouă colecție în colaborare cu Serena Williams Design Crew, fondată în 2019 pentru a promova diversitatea legată de design.
Denumită The Fall 2024 Serena Williams Design Crew Collection, această lansare include cinci articole vestimentare uimitoare. Fostul număr unu mondial a postat pe rețelele de socializare mai multe fotografii de la lansarea colecției, alături de mesaj.
„Noua colecție Serena Williams Design Crew este lansată acum. SWDC nu este doar despre design, ci și despre aducerea diversității la Nike. Aceste modele au fost create de un grup de designeri diverși cu idei fantastice. Îmi place să le aduc la viață! Îmi place să văd cum ideile lor prind viață. Sper să vă placă la fel de mult ca mie! Trebuie să verificați întreaga colecție!”, se arată în mesajul postat.
Pentru Serena Williams, această campanie Nike este mai mult decât o simplă colaborare. Este o reflectare a stilului ei îndrăzneț și a alegerilor îndrăznețe de modă pe teren și în afara lui.
Serena Williams vrea să dea încredere următoarei generații să schimbe lumea designului. „Când pășesc pe teren, cu siguranță vreau să ies în evidență”
Rivala Simonei Halep a vorbit despre faptul că este aventuroasă în ceea ce privește moda și stilul.
„Când pășesc pe teren, cu siguranță vreau să ies în evidență. Sunt Serena și îmi place să fiu diferită. Îmi place să risc când vine vorba de design”, a spus ea.
Pentru colecția de toamnă 2021 a campaniei, Serena Williams a lucrat cu zece designeri în devenire care nu au urmat tendințele, ci le-au creat.
În timp ce colecția de toamnă 2021 s-a axat pe negru și auriu metalic îndrăzneț, cu o utilizare dominantă a dungilor, SWDC se bazează pe imprimeuri florale. „Am adăugat imprimeurile florale pentru a-i oferi Serenei florile ei cât încă mai joacă”, a declarat unul dintre designerii echipei, Juan Huerta, potrivit Essencillysports.
Sursa foto: Instagram Serena Williams.