Lider pe piața televiziunilor de sport din România, Sport.ro a lansat de curând o serie de 11 spoturi inedite.
Acestea fac parte dintr-o campanie care mizează pe umor și vizează, firește, publicul țintă – bărÂbații. Spoturile au fost realizate după un concept al „shop-ului de idei” 23, condus de Bogdan Naumovici. „Sper că mesajul este limpede: Sport.ro este un post destinat bărbaților, pe care aceștia îl iubesc și îl urmăresc, un post care le ocupă tot timpul și toate preocupările. Românii apreciază umorul și iubesc campaniile puțin riscante”, spune Bogdan Naumovici, șeful shop-ului de idei 23. Campania se bazează pe faptul că cele mai tari evenimente sportive, emisiuni, știri și reality-show-uri transmise de Sport.ro dau dependență și îi acaparează total pe bărbați. Pentru că Sport.ro le ocupă tot timpul partenerilor, femeile simt nevoia să caute soluții și ajung în diverse siÂÂtuaÂÂÂții-limită, foarte amuzante. Producția întregii serii a fost realizată de Domino ProducÂtion, iar filmările s-au întins pe durata a cinci zile. Într-unul din spoturi, apar Laura Cosoi și Radu Gabriel (medalion sus). Laura este în boxa acuzaților, iar Radu cere o pedeapsă dură în fața instanței, totul din cauza Sport.ro. Â
Â
A depășit clar concurența
Sport.ro își menține poziția de lider pe piața tv de sport din România, la o diferență consistentă față de următoarele canale. Pe segmentul publicului masculin, Sport.ro a înregistrat în 2008 (până la 1 octombrie) o cotă de piață de 2,5% pe durata întregii zile, urmat de Eurosport (1.4%), Telesport (0,7) și gspTV (0,3%), în ciuda faptului că ultimul canal transmite meciurile din Liga I.
45 de mii de telespectatori urmăresc în medie Sport.ro
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER