Telefonul mobil, interzis în mașinile șoferilor din România: Titi Aur cere o lege fără precedent! „E mai rău ca alcoolul și drogul în trafic”
Telefonul mobil să fie interzis în autoturismele șoferilor din România? Titi Aur propune o lege aspră pentru a evita tragediile de pe șosele.
Titi Aur, fost campion de raliuri, a vorbit despre pericolele la care se supun oamenii atunci când aleg să utilizeze telefonul mobil în timp ce conduc. Mai mult, acesta a propus o lege care să interzică telefonul în mașinile șoferilor care circulă pe străzile din România.
Telefonul mobil să fie interzis în mașinile șoferilor din România? Titi Aur vrea o lege aspră! „E mai rău ca alcoolul și drogul în trafic”
Fostul campion Titi Aur a sugerat că telefonul mobil ar trebui să fie interzis la volan, pentru că acest dispozitiv reprezintă un pericol pentru șoferi, dar și pentru restul participanților la trafic.
„Trotineta şi telefonul mobil sunt două lucruri spectaculoase. Din păcate, se circulă rău cu trotineta, dar nu putem nega că este utilă, ecologică. … ca şi telefonul mobil.
Dar, odată dus în trafic, telefonul mobil este mai rău ca alcoolul şi drogul în trafic, potrivit unui studiu neoficial. Eu susţin să se facă percheziţie informatică la telefon în caz de accident, aşa cum există teste pentru alcool şi droguri.
Dacă se citesc mesaje, informații de pe telefon ori se vorbește la telefon, e posibil ca timpul de reacție să fie infinit, adică să nu existe reacție până la momentul impactului.
Pericolul e foarte, foarte mare. Telefonul ar trebui oprit pur și simplu, ar trebui interzis în mașină. Știu că mulți vor spune acum multe lucruri „frumoase” despre mine. Nu ai voie să ai telefonul în mașină. A devenit un mare pericol”, a spus Titi Aur, în podcast-ul România TV, moderat de Ionuţ Grigore.
Titi Aur a vorbit despre pasiunea lui pentru automobilism: „Am încercat să îmbunătățesc tehnica de pilotaj”
Constantin Aur, cunoscut sub numele de Titi Aur, s-a născut pe data de 25 decembrie 1963, la Bârlad. El a povestit cum și-a descoperit pasiunea pentru pilotaj, domeniu în care avea să facă o carieră.
„Primele informații despre tehnicile de pilotaj le-am dobândit în 1988 la Școală de pilotaj Jean Michel Fabre din Cergi-Pontoise-Paris.
Cunoștințele dobândite în timpul școlii mi-au fost foarte utile și am încercat să le aplic, dar să și îmbunătățesc tehnica de pilotaj, odată cu apariția noutăților tehnice sau în urmă experiențelor pe care le-am avut în timpul testelor alături de Bruno Thiry, Manfred Stohl, Tommi Makinen, Petter Solberg etc“, a spus fostul campion de raliuri.