Mass-media caricaturizează jocurile video ca violență fără sens, astfel devine ușor să le considerăm chiar periculoase pentru societate. Lumile virtuale, pe de altă parte, sunt surprinzător de non-violente și oferă multe stiluri complexe de joc ce implică interacțiunea socială, colaborare și obiectivele pe termen lung.
Ar fi ușor să catalogăm jocurile video ca fiind doar activitățile unor adolescenți. Adevărul este că vârsta medie de utilizatori de MMORPG – jocuri de rol ce implică milioane de oameni la nivel mondial – este în jur de 26 de ani. De fapt, doar 25% sunt adolescenți, conform unui studiu.
Mai mult, circa 50% din cei intervievați lucrează full-time. Aproximativ 36% din utilizatori sunt căsătoriți, și 22% au copii. Jocurile video sunt apreciate de o gamă mult mai largă de persoane decât suntem dispuși să credem în mod obișnuit.
Tot 22% sunt studenți full-time, 12% lucrează și studiază concomitent, 10% sunt șomeri, 3% sunt casnici, în timp ce 1% sunt pensionari. O observație foarte interesantă este că media de vârstă a femeilor implicate în lumi virtuale este mai ridicată decât a bărbaților.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER