Din dragoste pentru FIFA! Afacerea de succes a unor tineri pasionați: „Mă gândeam «Ce tare ar fi să pot avea ceva exact ca în joc!»” | EXCLUSIV

Cinci tineri din Bistrița au deschis o afacere prin care au reușit să materializeze pasiunea lor pentru FIFA.

Richard Paul, un tânăr în vârstă de 25 de ani, este „creierul” unei afaceri cu care a pornit la drum în luna mai a acestui an și prin care a reușit să materializeze cardurile cu fotbaliști din cel mai popular joc din lume. Acesta a crezut în visul său și a reușit să aducă pe piață un produs inedit apreciat de mulți fotbaliști și nu numai.

Eric de Oliveira, Paul Anton, Deian Sorescu, Andrei Ivan, Andrei Șendroiu, Paul Iacob, Gabriel Deac și Mihai Costea se numără printre clienții care și-au pus încrederea în această afacere și și-au dorit un card exact ca în FIFA.

Afacere din pasiune pentru FIFA

Contactat de către ProSport, Richard Paul a povestit de unde a început totul și a oferit detalii despre activitatea sa și a prietenilor alături de care lucrează zi de zi pentru a-i face pe clienți fericiți.

– Cum a început totul?
– Proiectul FlashCard.ro a început dintr-o dorință personală. Fiind pasionat de FIFA și jucând fotbal de la o vârstă fragedă, mă gândeam «Ce tare ar fi să pot avea un card personalizat exact ca cele din joc!», așa că am început să fac un research despre cum s-ar putea realiza unul și de ce ar fi necesar pentru asta. Pe parcurs, prin niște conjuncturi, am reușit să-i întâlnesc pe prietenii și colegii cu care în prezent derulăm acest proiect. Am testat mai multe materiale, a fost o perioadă de testing în care am încercat să realizăm un FlashCard de cea mai bună calitate, folosind materiale premium. Astfel, în această primăvară am reușit să finalizăm și website-ul și să demarăm proiectul.

– Concret, din câți oameni este echipa voastră și cu ce se ocupă fiecare?
– În cadrul acestui proiect suntem implicați cinci prieteni, fiecare având diferite atribuții după cum urmează: eu și Camelia Halostă suntem cei care se ocupă de tot ceea ce înseamnă relații cu clienții, social media și livrare. Urmează Cosmin Borodi, care se ocupă de partea de web development și mentenanță, iar ultimii dar nu cei din urmă, sunt Traian Treancă și Radu Pelin, care se ocupă de partea de grafică, design și producție.

– Ce a fost cel mai dificil în tot acest demers?
– Nu putem spune că a fost un lucru mai dificil, ci este totul per ansamblu, deoarece trebuie să găsim modalități noi de promovare, trebuie să îmbunătățim constant produsele (dacă este necesar), pentru a putea oferi o experiență cât mai frumoasă clienților noștri sau prietenilor lor cărora aceștia le fac cadou câte un FlashCard.

– Dar cea mai mare satisfacție?
– Cea mai mare satisfacție o avem în momentul în care primim poze sau video-uri de la clienții noștri, în care vedem zâmbetul sau reacția lor în momentul în care primesc propriul FlashCard personalizat, iar văzând toate acestea, avem satisfacție destul de mare, fiind un proiect realizat din pasiune.

– Care este obiectivul vostru și ce planuri de viitor aveți?
– Obiectivul nostru în momentul de față este să dezvoltăm pe cât posibil proiectul FlashCard. Astfel, în ultima săptămână am adăugat și postat pe site două noi categorii : Handbal si Baschet. Am făcut acest lucru pentru ca pasionații din cele doua sporturi să își poata personaliza și ei propriul card care să ia locul de cinste pe perete ca un obiect de motivație și inspirație sau pe biroul lor. De asemenea, avem si categoria Funny unde cardurile pot fi complet personalizabile, fiind un mod de ați descrie prietenii si a le face un cadou de neuitat. Ca și extra, pe lângă cardul propriul zis, avem opțiune de suport pentru birou, magneți de frigider/stickere cu cardul comandat în miniatura si logo-ul echipei. În următoarea perioada , vrem să le spunem celor care ne urmăresc că am pregătit pentru ei o surpriza constând într-un produs premium.

VIDEO: Cum se realizează un FlashCard

Recent, echipa FlashCard a realizat un produs pentru Sebastian Chitoșcă fostul fotbalist de la FCSB și Botoșani.

Publicat: 29 08. 2020, 14:38
Actualizat: 29 08. 2020, 14:58