La nici două luni de la lansarea jocului, FIFA 23 este oficial mai bine vândut fața de versiunea anterioară, FIFA 22. Succesul incredibil reușit de Electronic Arts atinge noi cote
EA se așteaptă la vânzări mari de la fiecare lansare FIFA, jocul fiind popular la nivel mondial. Gamerii din intreaga lume își achiziționează în fiecare an noua versiune a titlului și joacă moduri precum Ultimate Team, Carieră sau pur și simplu meciuri clasice și turnee.
Primul raport de vânzări pe care EA l-a furnizat cu privire la FIFA 23 a venit la o săptămână după lansarea sa, pe 30 septembrie 2022. Mai mult de 10 milioane de jucători s-au conectat la FIFA 23 în primele șapte zile de disponibilitate la nivel mondial. Cifrele obținute de Electornic Arts la doar o lună de la lansarea jocului au fost suficiente ca FIFA 23 să ajungă cel mai de succes joc din întreaga franciză de fotbal virtual.
Într-o nouă actualizare a cifrelor de vânzări, care face parte din rapoartele fiscale trimestriale ale companiei, EA Sports a dezvăluit că FIFA 23 a vândut cu 10% mai multe jocuri în primele patru săptămâni pe piață decât FIFA 22 în aceeași perioadă de timp. Comunitatea FUT (FIFA Ultimate Team) este, de asemenea, în creștere, reușind să aibă șase procente în plus față de anul trecut.
Câte exemplare de FIFA 23 a vândut EA Sports?!
EA raportează de obicei numărul real de exemplare FIFA vândute în raportul său fiscal de sfârșit de an, astfel că aceste procente nu sunt susținute de cifre concrete de vânzări. Cel mai bun lucru pe care îl putem face în acest moment este să ne bazăm pe vânzările FIFA 22 pentru a crea o idee relativ precisă despre numărul exact de unități FIFA 23 pe care EA le-a vândut până acum.
În raportul său din decembrie 2021, EA a dezvăluit că FIFA 22 a fost livrat în 9 milioane de exemplare la nivel mondial. Aproape 80% dintre acestea au venit în prima săptămână, așa că, cel puțin, FIFA 22 a vândut 7 milioane de jocuri în prima lună de la lansare. Creșterea acestui număr cu 10 procente înseamnă că FIFA 23 a vândut aproape 8 milioane de unități într-o lună cel puțin, cu aproape un milion mai mult decât a vândut predecesorul său în același interval de timp.
Vânzările în creștere ar putea fi atribuite, cel puțin parțial, datorită Cupei Mondiale FIFA 2022 implementarea acesteia în FIFA 23. EA tocmai a anunțat data de lansare și caracteristicile actualizării World Cup.