Eugen Voicu a vorbit, în cadrul emisiunii EXCLUSIV DINAMO de la ProSport, de una dintre problemele fanilor dinamoviști care, de foarte mult timp, nu au un magazin fizic de la care să își cumpere produse cu însemnele clubului favorit.
Un detaliu de etichetă pentru orice club de tradiție cu un bazin de suporteri important. Acționarul Red&White a transmis că cei din conducere iau în calcul inaugurarea unui astfel de centru, în miezul Capitalei, varianta fiind, pe cât de interesantă, pe atât de discutabilă, inovativă, „un container amenajat special” sau „o rulotă, o mașină, ceva mobil”.
Șeful „câinilor” a fost rezervat în momentul în care a primit întrebarea despre Bitolia, magazinul inaugurat în mall de soția lui Nicolae Badea, în care se vând produse cu însemnele clubului.
ProSport: Ați spus, în urmă cu o lună, o lună și jumătate, că există în plan și deschiderea unui magazin fizic și că ați detectat zona, undeva în Piața Victoriei, în apropierea sediului Certinvest, acolo unde este și actualul sediu al clubului. Cum mai stați cu această inițiativă?
Eugen Voicu: Așa este. Deocamdată nu am accelerat în direcția aceasta pentru că facem eforturi să schimbăm modul de vânzare online. Și sper eu, în două, trei săptămâni, maxim trei să avem un mod de funcționare al vânzărilor online foarte bine pus la punct și să onorăm comenzile în 48 de ore în orice colț de țară. Am încheiat un contract cu firmă specializată, folosim platforma Shopyfi și toată lumea va avea un interlocutor și posibilitatea să se bucure repede de comanda pe care a făcut-o. După ce finalizăm shopul online, pentru că trebuie să facem și listă de produse, să testăm puțin piața, să vedem ce stocuri trebuie să pregătim pentru shopul fizic, o să ne gândim și în această direcție, care așa cum v-am zis, una dintre idei este să fie în Piața Victoriei. E vorba de a avea ceva… sau mobil… sau un container amenajat special pentru shop.
Un container? Sau o rulotă, dacă e vorba de ceva mobil?
Da. Poate să fie o mașină, o rulotă, în așa fel încât să putem să onorăm o anumită categorie de suporteri și în afara Bucureștiului.
Nu e puțin târziu, pentru că ați avut și ați rulat proiectul și în planul pe care l-ați prezentat în cadrul conferințelor de presă Red&White. Eu nu înțeleg întârzierea asta, să știți. Și cred că este legată de ceva
V-aș invita să fiți alături de noi, să vedeți de câte lucruri trebuie să ai grijă într-ul club de fotbal și cum poți să faci să se miște lucrurile, de câți oameni ai nevoie și de cât suport ai nevoie. Ca să înțelegeți! Și atunci ați înțelege și nu ați mai pune atâtea întrebări de genul ăsta. Da, de afară e… de ce nu se întâmplă, de ce… . Nu se întâmplă, pur și simplu nu se întâmplă.
Clubul este subdimensionat din punct de vedere al angajaților, la un moment dat a fost supradimensionat. Sunt acreditat clubului Dinamo din 2005, din momentul în care apare SC Dinamo, știu cum se întâmplau lucrurile. Vă spun, magazinul online a vândut, în trei luni, de 153.160 lei. Pentru dimensiunea clubului Dinamo și bazinul de suporteri, nu că este puțin, este foarte puțin…
Aveți dreptate, dar sunt niște factori. Un magazin fizic înseamnă o chirie, niște angajați, înseamnă un fond de marfă, un capital de lucru. Nu e mizilic.
A trecut un an domnule Voicu! (n.r. din momentul în care Red&White a preluat pachetul majoritar de acțiuni din cadrul SC Dinamo 1948 SA)
Sigur că da și am făcut multe lucruri. Îmi pare rău, nu am avut suficient timp, resurse, să ne ocupăm de magazin. Îmi pare foarte rău de lucrul acesta.
La începutul lunii, în Mall Băneasa a fost inaugurat magazinul Bitolia. Sub acest brand, care-i aparține soției lui Nicolae Badea și care comercializează produse cu însemnele clubului Dinamo (Nicolae Badea gestionează Asociația Clubul Sportiv Fotbal Club Dinamo, care deține drepturi asupra mărcii cu cei doi câini și al denumirii Fotbal Club Dinamo București) în centrul comercial mai sus amintit sunt vândute tricouri, eșarfe, produse promoționale în alb și roșu. Întrebat de acest detaliu, Eugen Voicu a oferit un răspuns rezervat. „N-am fost să văd, e o inițiativă comercială, există și argumentație în spate, probabil, până la urmă ce să vă zic, dacă are succes și lumea cumpără înseamnă că a fost de bun augur. Am aflat pe parcurs, nu știam de această situație”. Întrebat dacă a încercat să discute cu Nicolae Badea în legătură cu problema folosirii comerciale a denumirii „FC Dinamo” și a siglei cu cei doi câini, mai ales că în trecut, între cele două entități au existat un război al notificărilor, acționarul Red&White a evitat răspunsul: „Iarăși intrăm într-o speță juridică, pe de altă parte există o cesiune a drepturilor de folosirii a mărcii, nu vreau să facem noi, acum, dreptate, trebuie, până la urmă, lucrurile să se tranșeze”, a spus Eugen Voicu în cadrul ultimei ediții a emisiunii EXCLUSIV DINAMO de la ProSport.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER