Aston Martin Vantage F1 este o ediție specială inspirată de mașina oficială de siguranță a sezonului de Formula 1 2021, acel Safety Car invocat la aproape toate cursele din Marele Circ.
Este cea mai performantă versiune a mașinii sport britanice. Prețul pentru Germania este de 162.000 de euro. Livrările vor începe în mai 2021.
Vantage F1 Edition este varianta comercială a safety-carului din Campionatul Mondial de Formula 1. De fapt, are aceiași 535 cai putere și aceleași cifre de performanță, cu un 0-96 km / oră în doar 3,5 secunde și o viteză maximă de 314 kilometri / oră. Este disponibil într-o caroserie coupe și, de asemenea, ca roadster.
Aston Martin Vantage F1 Edition măsoară 4,49 metri lungime, 2,15 metri lățime numărând oglinzile și 1,27 metri înălțime, cu un ampatament de 2,70 metri. Cântărește 1.570 de kilograme cu caroseria coupe și 1.645 de kilograme cu roadsterul.
La viteză maximă, Vantage F1 Edition depășește forța originală cu 200 de kilograme. Cele mai evidente modificări sunt o nouă aripă spate proeminentă și adăugarea unui spliter care acoperă întreaga lățime a punții față.
The newly revealed Vantage F1® Edition celebrates the return of the Aston Martin name to the pinnacle of motorsport. Find out more: https://t.co/mz7prFbY3q#AstonMartin #Vantage pic.twitter.com/NWYsA2BO3C — Aston Martin Works (@AstonMartinWork) March 23, 2021
The newly revealed Vantage F1® Edition celebrates the return of the Aston Martin name to the pinnacle of motorsport. Find out more: https://t.co/mz7prFbY3q#AstonMartin #Vantage pic.twitter.com/NWYsA2BO3C
— Aston Martin Works (@AstonMartinWork) March 23, 2021
Este disponibil în trei culori. Una dintre ele are același verde ca și mașina oficială de siguranță de Formula 1. Celelalte două opțiuni sunt Jet Black și Lunar White.
Logo-ul clasei premier se evidențiază pe fibra de carbon a conductei de aer din fața ușilor.. Roțile merg de la 20 la 21 inchi, fiind astfel prima mașină de stradă a mărcii care a atins această dimensiune.
În suspensie – osii dubli în față, multi-link în spate -, Aston Martin a lucrat la amortizoare pentru a-și extinde gama de acțiune. Sunt active și duritatea variază în funcție de modul de conducere – Sport, Sport Plus, Track -.
Frânele din față sunt discuri din fontă din două piese, ventilate, cu diametrul de 400 milimetri. Frânele din spate sunt un disc co-cast ventilat cu diametrul de 360 milimetri.
În premieră după un sfert de secol, pe pistele din Marele Circ vor circula două maşini de siguranţă într-un sezon, după ce Aston Martin s-a alăturat producătorului Mercedes.
Sinergiile dintre cele două mărci au făcut posibilă această mișcare: de exemplu, Tobias Moers, CEO-ul Aston Martin, a fost șeful Mercedes-AMG înainte de a se alătura lui Aston Martin în august anul trecut. În plus, Toto Wolff, șeful echipei Mercedes Formula 1, are acțiuni la marca britanică.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER