Incredibil! Serverele Ferrari au fost sparte de hackeri la câteva zile după ce compania italiană semnase un parteneriat cu o companie de securitate cibernetică din România!
Compania Ferrari a confirmat că unele documente interne au fost postate online și că producătorul de mașini sport de lux investighează cum de a fost posibilă o astfel de scurgere de informații.
Ferrari a postat într-o declarație trimisă prin e-mail că va implementa toate măsurile adecvate după cum este necesar, potrivit unui raport Reuters.
Producătorul de mașini a adăugat că nu are nicio dovadă a unei încălcări a sistemelor sale sau a prezenței unui ransomware și a declarat că nu a existat nicio întrerupere a afacerii și a operațiunilor sale.
Incredibil! Serverele Ferrari au fost sparte de hackeri la câteva zile după ce compania italiană semnase un parteneriat cu o companie de securitate cibernetică din România!
Corriere della Sera a citat pe site-ul Red Hot Cyber conform căruia Ferrari a fost victima unui atac cibernetic și au fost publicate 7 gigabiți de documente, inclusiv documente interne, fișe de date și manuale de reparații.
Compania românească a devenit de o săptămână partenerul Ferrari în domeniul securității cibernetice.
Ca parte a acordului, producătorul auto va „explora și evalua produsele și serviciile BitDefender de securitate cibernetică pentru a le integra în afacerea sa”.
„Suntem încântați să ne angajăm în acest nou parteneriat cu Bit Defender, cu care împărtășim valori precum cel mai înalt nivel de competență tehnologică, urmărirea excelenței în performanță și o cultură a securității”, a declarat mai târziu, directorul echipei Scuderia Ferrari, Mattia Binotto.
Și dacă acest ultim atac se dovedește a fi real, va fi a doua oară când Ferrari este vizat de infractorii cibernetici în 2022.
Bitdefender va afișa logoul companiei pe căștile piloților Ferrari, precum și pe monopostul F1-75 condus de Charles Leclerc și Carlos Sainz și, din 2023, pe costumele de curse și uniformele echipei. Companiile se vor implica, de asemenea, în activități de marketing, inclusiv întâlniri private cu piloții echipei Ferrari și cu membrii echipei tehnice, tururi ale fabricii, acces la boxe și alte activități exclusive. În plus, Ferrari va explora și evalua produsele și serviciile de securitate cibernetică Bitdefender pentru a le include în activitatea sa.
Parteneriatul este o aliniere naturală între cele două companii, subliniind puterea datelor, a oamenilor și a mașinilor care lucrează împreună pentru a excela.