Barcelona a acceptat ca, din 2010, pe tricourile sale să apară înscripționat numele unui sponsor, după ce în 111 ani de la înființare, catalanii au avut „interzis” pentru un asemenea demers. Apoi, din 2013, catalanii au semnat un nou parterneriat pe trei ani cu cei de la Qatar Airways, care prevede ca prima echipă a clubului să poarte tricourile înscripționate cu logo-ul companiei aeriene în toate meciurile sale. Valoarea vehiculată a contractului de sponsorizare este de 170 de milioane de euro.
Acum, catalanii se gândesc ca din 2016, după expirarea contractului cu cei de la Qatar Airways, să nu mai înscripționeze numele vreunui sponsor pe tricourile sale, anunță cei de la Sport.es. În următoarele luni se va face un studiu care să indice impactul economic pe care l-ar avea o asemenea decizie. Se așteaptă ca spre finalul acestui an, Consiuliul de Administrație al clubului să decidă ce se va întâmpla cu tricourile catalanilor.
Există și posibilitatea ca acest demers să fie unul pur economic, pentru a determina eventualii sponsori interesați să apară pe tricourile Barcelonei să ofere sume mai mari de bani care să fie atrase de clubul catalan.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER