După ce Real Madrid a negociat cu Emirates asocierea sloganului companiei „Fly Emirates” cu numele stadionului, Barcelona a refuzat din start această posibilitate.
Șeicii de la Qatar Foundation au vrut să ofere pentru asta 5 milioane de euro anual, dar Juan Laporta a refuzat din start propunerea. Totuși, catalanii nu exclud în viitor o astfel de mișcare, dar suma va trebui să fie consistentă. Asocierea numele stadionului cu o marcă este larg răspândită în spațiul anglo-saxon, mai ales în SUA. În Premier League este o modă acest lucru. Barcelona a jucat chiar miercuri pe „Emirates” cu Arsenal, stadionul lui Bolton este „Reekbok Stadium”, iar recent Wigan și-a schimbat numele arenei în JJB. În Germania, Bayern Munchen joacă pe „Allianz Arena”, iar WfL Wolfsburg pe „Volkswagen Arena”.
Au semnat primul contract de sponsorizare în decembrie
Dacă până acum Barcelona era singurul club din lume care nu primea bani de la „sponsorul” de pe piept, ci din contră, plătea câte 1,5 milioane de euro anual către UNICEF, criza financiară și conducerea falimentară a lui Joan Laporta i-au determinat pe oficialii catalani să caute un sponsor. Alegerea nu a fost simplă, Barcelona fiind bombardată cu oferte de la marile companii ale lumii. Deși adăugarea unui sponsor pe tricou părea dificilă, în condițiile în care UNICEF nu accepta orice fel de companie, excluzând din start casele de pariuri, catalanii au reușit să atragă o organizație non profit, Qatar Foundation, care va achita suma de 166 de milioane de euro.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER