„Regina Europei” se bucură nu doar de trofee, ci și de un boost financiar
Printre sponsorii lui Bayern se numără Adidas, Audi și T-Mobile
Dacă la marile cluburi din Europa sunt probleme serioase cu banii, Bayern München a reușit să găsească rețeta succesului. Campioana Germaniei a anunțat că va avea profit, din nou. Pentru a 21-a oară consecutiv, Bayern va termina anul fiscal pe plus. „Putem spune că avem încasări mai mari de 400 de milioane de euro în acest an”, a spus Karl Heinz Rummenigge, directorul general al lui Bayern München. El a completat că acest an a fost mai bun decât 2012, când profitul bavarezilor a fost de 11 milioane de euro, iar încasările de 332 de milioane. „Departamentele de sponsorizare, ticketing sau comerț sunt la un nivel foarte ridicat”, explică Rummenigge, care știe și cum aceste cifre pot crește: „Bayern este în acest moment depășită de Real Madrid, Barcelona și Manchester la încasări, din cauză că aceste cluburi primesc foarte mult din drepturile TV, un capitol la care Bundesliga trebuie să crească în următorii ani”.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER