ȚSKA Sofia a intrat în faliment în această vară, după ce a nu a putut să-și acopere datoriile uriașe. Fiscul bulgar a scos emblema la licitație, în speranța că-și va mai recupera din pierderi.
Una dintre cele mai cunoscute echipe din această parte a Europei a intrat în faliment în această vară, după o agonie prin care a trecut în ultimii doi ani. ȚSKA Sofia, cel mai titrat club din Bulgaria, n-a putut să-și acopere datoriile uriașe și a fost retrogradată în ligile de amatori.
În ultimii doi ani s-au purtat negocieri cu diverși oameni de afaceri, însă nu s-a ajuns la o soluție fericită pentru fotbalul bulgar. Drept urmare, în această vară a fost pronunțat falimentul, iar toți jucătorii au devenit liberi de contract. Printre ei, și Stefan Nikolic – fost atacant la Steaua – care semnase cu ȚSKA în iarnă.
Fiscul încearcă să-și recupereze o parte din bani și a anunțat că a scos la licitație emblema fostului club al Armatei. Prețul de pornire este de 3,68 milioane de leva, adică aporximativ 1,88 milioane de euro. Oricine vrea să se înscrie trebuie să depună o garanție de 736.072 de leva până la 1 iulie 2015, iar licitația va avea loc pe 3 iulie, cu oferte închise.
Fiscul bulgar cere cel puțin 1,88 milioane de euro pentru sigla lui ȚSKA Sofia
Valorează emblema Stelei mai mult de 1,88 milioane de euro?
ȚSKA Sofia este cea mai titrată echipă din Bulgaria, cu 54 de trofee în palmares, dintre care 31 de titluri și 19 cupe. Fiscul bulgar a stabilit că, în acest context, emblema valorează cel puțin 1,88 milioane de euro. Bineînțeles, trebuie să existe și cineva care să ofere acești bani. Este însă o cifră care ne conturează o ușoară ideea despre valoarea mărcii Steaua.
Aia este o siglă care, știi cât valorează, cât produc ei. Că văd acum că vând tricouri. O marcă pentru a costa bani trebuia să producă. Și dacă ei spun că costă bani, să o scoată la vânzare, la licitație, să vedem câți bani iau pe ea. Să vedem, dă cineva vreo 10.000 de pe ea? Nu dă nimeni nimic”, Gigi Becali, despre valoarea mărcii Steaua
Campioana României are în vitrină 56 de trofee, însă cele mai importante sunt Cupa Campionilor Europeni (1986) și Supercupa Europei (1987). În plus, potențialul de marketing al Stelei și cel financiar sunt cu mult peste ceea ce poate oferi ȚSKA Sofia. În mod logic, emblema Stelei ar valora mai mult de 1,88 milioane de euro, în ciudat faptului că Gigi Becali a încercat să minimalizeze importanța siglei.
Steliștii vor afla un răspuns clar abia prin toamnă, deoarece licitația pentru evaluarea mărcii a fost contestată al Curtea de Apel de una dintre firmele pierzătoare.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER