Chelsea are șanse mari să bifeze în curând un nou sponsor principal. Compania aeriană Turkish Airlines și-ar putea vedea numele pe pieptul jucătorilor grupării londoneze, cu începere din vara anului viitor. Acordul ar deveni valabil după încetarea actualului contract de sponsorizare, cu producătorul de electronice Samsung, care și-a afișat logoul pe tricourile lui Chelsea în ultimele 10 sezoane, din 2005.
A patra companie aeriană ca mărime în Europa, Turkish Airlines are deja în portofoliu contracte cu vedete internaționale precum fotbalistul Lionel Messi și baschetbalistul Kobe Bryant, dar și cu echipe ca Manchester United, FC Barcelona și naționala Turciei. Suma pe care ar vira-o turcii nu a fost făcută încă publică, dar este de așteptat să fie una peste cele 22,5 milioane de euro date anual de cei de sud-coreenii de la Samsung.
Interesant pentru englezi este faptul că lângă Chelsea ar veni, astfel, un al doilea sponsor care are o legătură solidă cu Lionel Messi. Argentinianul are contracte de reprezentare atât cu Adidas, cât și cu Turkish Airlines, dintre care doar primii se regăsesc și la gruparea londoneză. Astfel, ar reveni în Anglia discuția referitoare la posibilitatea ca starul sud-american de la FC Barcelona să ajungă pe Stamford Bridge în viitorul apropiat. De altfel, în toamna anului trecut, cotidianul britanic Daily Mail a dezvăluit că Messi a fost la un pas de transferul la Chelsea, după ce sponsorul Adidas și-a arătat disponibilitatea de a plăti jumătate din clauza de reziliere a contractului jucătorului cu FC Barcelona, cifrată la 250 de milioane de euro.
Cel care a avut cuvântul decisiv în neimplicarea financiară a părții londoneze a fost Jose Mourinho, care nu l-ar avea la suflet pe Messi din cauza unui meci jucat de Chelsea contra lui FC Barcelona în 2006, când argentinianul a provocat eliminarea lui Asier Del Horno. Lucrurile s-ar putea schimba, însă, mai ales că interesele financiare din jurul grupării londoneze au crescut între timp.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER