Fostul antrenor al Barcelonei, olandezul Johan Cruyff, a criticat decizia conducerii clubului catalan de a accepta inserarea numelui unui sponsor pe tricourile blau-grana. În articolul său săptămânal din ziarul „El Periodico de Catalunya”, Cruyff a explicat că aceasta este decizia cea mai facilă, căreia, în trecut, președinți ca Jose Luis Nunez sau Joan Gaspart i-au rezistat.
„Sunt total împotriva inscripționării de reclame pe tricourile Barcelonei în schimbul banilor. Aș fi zis asta chiar dacă președinte ar fi fost oricine altcineva. Tricoul Barcelonei este unic în lume, singurul care și-a menținut intact tricoul de-a lungul întregii sale istorii. De ce ai vinde această particularitate și ceea ce semnifică ea pentru întreaga lume. Gaspart și Nunez nu au făcut-o, deși ar fi putut. Genialitate sau stupizenie?”, a scris Johan Cruyff.
În acest moment, pe tricourile Barcelonei stă imprimată sigla organizației Unicef, căreia gruparea catalană îi donează în conturi, anual, suma de 1,5 milioane de euro. Alături de acest logo, Fundația Qatar ar urma să plătească 165 de milioane până în 2016 pentru a-și vedea sigla pe tricourile purtate de Messi și compania.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER