Raheem Sterling a fost în această vară obiectul uneia dintre cele mai controversate mutări din istoria recentă a fotbalului britanic, City plătind o avere – 62 de milioane de euro – pentru a-l achiziționa de la Liverpool.
Fanii lui Liverpool l-au amenințat pe puștiul de 20 de ani, dar au fost și mulți care au încercat să îl facă să nu semneze cu „cetățenii”, pentru că nu va avea postul de titular asigurat și, ca atare, se va rata. Până în prezent, aripa engleză s-a descurcat excelent, atât în meciurile de pregătire, cât și în cele două etape din campionat, astfel că premisele sunt favorabile să se integreze perfect la noul club.
Mai mult, sesizând ce potențial uriaș de marketing are cel care e considerat de mulți cel mai promițător tânăr fotbalist din ultimii 20 de ani în Anglia, responsabilii cu merchandisingul de la City au trecut la „next level”. Astfel, în meciul de aseară, contra lui Chelsea, scor 3-0, Sterling a purtat pentru prima oară ghetele nou create: „RS7” stă scris pe ghetele de joc ale lui Raheem, chiar sub numele fetei sale, Melody Rose.
Similaritatea cu „CR7” este evidentă, iar oamenii de marketing de pe Etihad vor să facă din Sterling un produs care să vândă, independent de prestațiile din teren. Tocmai din acest motiv Sterling, care la Liverpool evoluase cu numărul 31 și care, la City, ar fi vrut să poarte același număr, a fost convins să accepte tricoul cu numărul 7, unul cu o încărcătură deosebită, mai ales în Regat (în ultimii 20 de ani, Cantona, Beckham, Robert Pires sau Ronaldo au purtat acest număr).
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER