Pentru cluburile de prestigiu de pe continent, lansarea echipamentului reprezintă un moment special și acesta este așteptat de fani cu sufletul la gură Noul sezon nu înseamnă doar campanii de achiziții, jucători noi sau proiecte pe banii șeicilor. Pentru multe cluburi ale Europei, un moment important îl reprezintă lansarea noilor echipamente. Acest lucru este așteptat mai ales de fani, care dau năvală în magazinele oficiale sau comandă pe internet noul tricou al echipei favorite. Ca dovadă a faptului că echipele mari respectă această tradiție este și gestul departamentului de marketing al Borussiei Dortmund, care le-a arătat fanilor cum vor fi îmbrăcați jucătorii în noul sezon într-un mod inedit. 80.483 de flori galbene au fost așezate în forma unui tricou pe un câmp, iar pozele au fost făcute din elicopter. „Dortmund flower power”, a exclamat antrenor Jurgen Klopp. La polul opus se află fanii lui Liverpool, care au fost extrem de dezamăgiți de tricourile cormoranilor și de ideea producătorului Warrior.
420 lei este prețul unui tricou al Stelei din sezonul trecut, echivalentul a 95 de euro
1,4 milioane tricouri au vândut Real Madrid și Manchester United în ultimul an
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER