Manchester United a mai dat o lovitură financiară. După ce a semnat un parteneriat cu Chevrolet, parte a grupului General Motors, clubul englez anunță perfectarea unui parteneriat cu China Construction Bank (CCB) și Wahaha, unul dintre cei mai mari producători chinezi de sucuri.
Înțelegerea cu cele două entități financiare este valabilă pe trei ani, iar prin intermediul acestui acord Manchester United intră pe o piață de 108 milioane de oameni. CCB va fi astfel singura bancă din China care va emite carduri personalizate cu însemnele lui Manchester United, aceste carduri urmând să ajungă în posesia a aproximativ 102 milioane de oameni.
„Manchester United are un număr impresionant de admiratori în China, aproximativ 108 milioane de oameni. Știm asta din precedentele noastre vizite aici și știm că chinezii sunt unii dintre cei mai pătimași suporteri. China este un loc perfect pentru investiții. CCB are 60% dintre clienții din cele mai importante 80 orașe din China, ceea ce transformă această bancă într-un partener ideal pentru noi”, a declarat Richard Arnold, director economic la Manchster United.
„Parteneriatul dintre cel mai mare producător de profil din China și unul dintre cele mai importante cluburi din Anglia și din Europa reprezintă un pas uriaș înainte pentru nnoi. Parteneriatul cu Manchester United reprezintă un nou capitol în istoria companiei noastre”, a declarat și Zong Qinghou, președintele companiei Wahaha.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER