Marile companii plătesc în total în acest sezon peste 240 de milioane de euro pentru a-și pune numele pe tricourile din Premier League. Ce contracte de sponsorizare au echipele din Anglia
Cei de la sportingintelligence.com au publicat un studiu despre sponsorii care-și vor regăsi numele pe tricourile echipelor din Premier League în sezonul următor. În total, marile companii internaționale plătesc 191 de milioane de lire sterline (aproximativ 241 de milioane de euro) pentru a-și imprima numele pe tricourile de joc în sezonul 2014-2015.
Campioană la acest capitol este Manchester United, care a stabilit un nou record în materie de sponsorii de pe piepturile tricourilor. În acest sezon intră în vigoare contractul cu Chevrolet, prin care gruparea de pe Old Trafford va primi 47 de milioane de lire pe sezon. Este o creștere cu 27 de milioane de lire pe sezon față de fostul contract de sponsorizare, cel cu Aon, care plătea 20 de milioane de lire sterline pe sezon.
A doua cea mai mare creștere față de sezonul trecut este Swansea, unde compania GWFX și-a dublat sponsorizare, însă cifrele sunt mult mai mici, 4 milioane de lire pe sezon, față de cele două plătite în sezonul trecut. O creștere a veniturilor din acest tip de colaborare a cunoscut și Everton, unde Chang Beer și-a ridicat nivelul sponsorizării de la 4 milioane de lire pe sezon la 5,3 milioane.
Cât despre nou-promovate, acestea intră cu contracte comerciale comparabile cu echipele mici din Premier League. Grosul banilor merg însă la cele mai importante 6 echipe din Anglia, United, Arsenal, Liverpool, City, Chelsea și Tottenham.
Mai multe detalii pe sportingintelligence.com