Miracolul Perez**
Florentino Perez, președintele „galacticilor”, și-a atins până
acum unul dintre obiective: a reinventat brandul Real Madrid.
Florentino Perez poate fi considerat Regele Midas al fotbalului:
tot ce atinge președintele madrilen se transformă în aur: odată cu
revenirea sa la conducerea clubului, Real Madrid a redobândit 70 %
din piața mediatică pierdută în timpul lui Ramon Calderon. Ultimul
studiu realizat de Universitatea din Navarra indică revenirea lui
Real Madrid pe piața mediatică, de pe poziția a cincea, deținută în
era Calderon, pe locul al doilea, în ierarhia celor mai mediatizate
echipe de fotbal. Barcelona este pe prima poziție, printre primele
cinci aflându-se și Manchester United, Chelsea și AC Milan, toate
echipele fiind încă în cursa pentru câștigarea Ligii
Campionilor.
„Efectul
Florentino este un miracol”
Francesc Pujol, autorul studiului și profesor la Universitatea
din Navarra, a mărturisit că este de-a dreptul șocat de progresul
lui Real Madrid pe piața mediatică. „Nu a existat niciun caz
asemănător în istorie. Nicio companie din lume nu a crescut atât de
mult într-un timp atât de scurt pe piața mediatică. Efectul lui
Perez este miraculos!”, a declarat Francesc Pujol pentru Marca.