Nici „extratereștrii” nu sunt imuni la criză!** Măsură ISTORICĂ‚ luată de catalani!

Criza financiară mondială nu-i ocolește nici pe „extratereștri”.
Clubul catalan a decis să ia o măsură radicală pentru a salva
bugetul formației pregătite de Guardiola.

Pentru prima dată în istorie, Barcelona dorește să-și
inscripționeze pe echipamentul de joc, numele unui sponsor.
Britanicii de la Daily Mail susțin că gruparea blaugrana este gata
să-și asocieze imaginea cu un sponsor în schimbul a 20 de milioane
de euro pe sezon.

Potrivit publicației engleze „tarifele” și opțiunele stabilite de
Barcelona sunt următoarele: 20 de milioane de euro pentru ca
Messi&co să joace cu numele sponsorului pe piept, 10 milioane
de euro pentru ca reclama să fie imprimată pe spate sau 5 milioane
pentru ca aceasta să fie inscripționată pe șorturile
fotbaliștilor.

În acest moment Barcelona este singurul club de calibru din
fotbalul european care promovează numele unei organizații fără a
primi bani pentru acest „serviciu”. Barcelona a dorit să-și
inscripționeze pe tricouri sigla UNICEF fără a însă a cere vreo
favoare financiară.

Publicat: 09 12. 2010, 19:30
Actualizat: 09 12. 2010, 19:35