Scandal mare în curtea gigantului mondial General Motors. După ce au ieșit cu greu din perioda de recesiune, GM credea că a dat lovitura atunci când a semnat un parteneriat cu clubul cu cele mai mari venituri din lume, Manchester United. Consorțiul din USA a anunțat că a semnat un contract cu United de 210 milioane de lire sterline, înțelegere ce ar urma să intre în vigoare din sezonul 2014-2015. Lovitura de imagine ar fi importantă pentru Chevrolet (implicit și pentru GM) producătorul al cărui nume urma să apară pe pieptul jucătorilor de la United. Doar că lucrurile nu par să stea chiar așa.
În aceeași zi în care GM anunța oficial parteneriatul cu Manchester United, firma americană îl concedia pe Joel Ewanick, directorul de vânzări internaționale al consorțiului. Motivarea decizei este una inexpresivă și neconcludentă: „Joel nu s-a ridicat la nivelul așteptărilor companiei”.
În absența unui motiv real, presa internațională a început să speculeze pe marginea acestui subiect, iar cea mai plauzibilă variantă este cea oferită la unison de Reuters și Wall Street Journal. Cele două importante instituții de presă susțin, citând surse apropiate GM, că de fapt detaliile contractuale dintre General Motors și Manchester United includ și o clauză conform căreia numele și logo-ul Chevrolet nu ar trebui să apară niciodată pe tricourile lui United. Iar întrebarea legitimă este dacă numele producătorului auto nu va avea niciun fel de vizibilitate atunci de ce a plătit GM o sumă atât de mare celor de la Manchester?
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER