Pentru Mesut Ozil, transferul la Real Madrid nu a avut un impact imediat din punct de vedere al imaginii, însă prestațiile sale în tricoul campioanei Spaniei l-au urcat în scurt timp pe unul dintre locurile fruntașe ale clasamentului fotbaliștilor care au cel mai mult de câștigat din marketing.
De aceea, mijlocașul german de origine turcă a decis să apeleze la serviciile celei mai reputate firme în domeniul brandingului, Sky Media Network, care se va ocupa de îmbunătățirea imaginii fotbalistului. Martin Michel, managerul Sky Media Network, este încântat de noua colaborare: „Ca agenție specializată în marketing sportiv, suntem interfața perfectă între piața publicitară și sport. De aceea, îmbunătățirea imaginii unor sportivi de succes ca Mesut Ozil este o consecință firească pentru noi. Aceasta va fi o colaborare din care ambele părți au de câștigat”.
Colaborarea este agreată inclusiv de tatăl fotbalistului, Mustafa Ozil: „Munca sa de la club și de la naționala Germaniei îl vor plasa cu succes pe Mesut între personalitățile sportive ale lumii”.
În acest moment, cel mai bine cotat fotbalist din puncte de vedere al imaginii din lotul lui Real Madrid este portughezul Cristiano Ronaldo, care câștigă, cu tot cu salariul de la Real Madrid, aproximativ 20 de milioane de euro, avâdn în „portofoliu” colaborări de marketind cu branduri ca Nike, Armani sau Coca Cola.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER