Războiul brandurilor între Nike, Adidas și Puma pentru superstarul Erling Haaland! Detalii despre contractul care îl va transforma pe norvegian într-unul dintre cei mai bogați sportivi ai planetei!
Cele mai importante branduri din industrie, Nike, Adidas și Puma, se luptă să îl „încalțe” pe Erling Haaland (22 de ani) în noul sezon din Premier League.
Transferul lui Erling Haaland de la Borussia Dortmund la Manchester City a produs isterie în rândul fanilor formației din Premier League, însă a agitat apele și în rândul firmelor care doresc să își asocieze imaginea cu „Monstrul” din Norvegia.
Cele mai importante branduri din industrie duc acum o luptă aprigă pentru a-l convinge pe fotbalist să le poarte produsele. Totul va depinde, evident, de suma care îi va fi pusă pe masă.
Războiul brandurilor între Nike, Adidas și Puma pentru superstarul Erling Haaland
Erling Haaland este curtat de Nike, Puma și Adidas în acest start de sezon, pe care l-a început excelent în Premier League. Vârful de atac în vârstă de 22 de ani a marcat de două ori la debutul în campionatul englez, în meciul câștigat de Manchester City cu 2-0 în deplasarea de pe terenul lui West Ham United și i-a oferit o pasă de gol lui Gundogan în a doua etapă, 4-0 cu Bournemouth.
Erling Haaland a transmis, indirect, că este dispus să semneze cu oricare dintre cele trei mari branduri de îmbrăcăminte și încălțăminte, după ce contractul său cu Nike a expirat după terminarea sezonului trecut. Vârful de atac al echipei naționale a Norvegiei a venit la prezentarea organizată de Manchester City cu adidași marca Puma (care este și partenerul tehnic al „cetățenilor”), a evoluat în turneul din presezon din Statele Unite ale Americii cu ghete Adidas, pentru ca în primele două apariții oficiale din Premier League să se încalțe cu Nike.
Mai mult, la meciul cu West Ham United a ieșit să inspecteze terenul cu pantofi sport marca Adidas, dar meciul a ales să îl joace în ghete Nike.
Potrivit informațiilor jurnaliștilor de la AS, Erling Haaland este cel mai aproape în acest moment de a semna din nou cu Nike, sponsorul care i-a fost aproape încă de când avea 14 ani și abia se anunța drept un nou star al fotbalului mondial. Cu toate acestea, norvegianul încă nu a luat o hotărâre finală, astfel că Adidas și Puma speră în continuare că vor reuși să îl convingă să le reprezinte.