Schimbare istorică în Anglia! Premier League își schimbă logo-ul după ce contractul cu Barclays a expirat! Cum arată noua emblemă
Premier League va avea un nou logo din sezonul viitor, după 12 ani în care Barclays a sponsorizat prima ligă din Anglia, iar gigantul bancar a avut numele incorporat în denumirea campionatului.
Evoluția logo-ului Premier League din 1992 până în prezent
Federația Engleză a dat astăzi publicității noua emblemă, una care păstrează leul devenit o marcă înregistrată a Premier League, încă din momentul înființării, în 1992. Englezii au păstrat doar capul încoronat al leului. Cluburile din Premier League au convenit asupra unui nou sistem de sponsorizare începând din sezonul 2016-2017, unul din punctele importante fiind renunțarea la un sponsor care să fie inclus în denumirea competiției.
Noul logo Premier League, în diferite variante
Dacă până acum Barclays a fost sponsor unic al Premier League, de acum înainte vor exista mai mulți parteneri secundari (șapte pentru sezonul viitor). Nike și EA Spors sunt două dintre companiile care vor sponsoriza campionatul englez începând din vara lui 2016, celelalte cinci nume urmând să fie anunțate în lunile următoare.
Barclays plătea aproximativ 50 de milioane de euro anual pentru a-și asocia numele cu Premier League.
Sponsorii Premier League de-a lungul timpului (Denumire)
- 1992-1993: niciun sponsor (FA Premier League)
- 1993-2001: Carling (FA Carling Premiership)
- 2001-2004: Barclaycard (FA Barclaycard Premiership)
- 2004-2016: Barclays (Barclays Premier League; FA Barclays Premiership 2004-2007)