Șeicul lui City își respectă suporterii!** Ce a făcut pentru a le răsplăti atașamentul
Nu doar echipa Manchester City a fost schimbată de șeicul Mansour de când acesta a preluat clubul. Sponsorii, stadionul și relația cu fanii au fost și ele îmbunătățite.
În 2008, Manchester City era o echipă de Premier League, dar la capitolul sponsori nu depășea nivelul ligii secunde. Atunci, clubul era în al cincilea an de contract cu Thomas Cook, care sponsoriza clubul cu 1,5 milioane de lire pe sezon. În 2011, „cetățenii” au încheiat un contract pe 10 ani cu Etihad Airways, de pe urma căruia vor încasa 400 de milioane de lire, adică 40 milioane pe sezon!
Și baza de antrenament de la Carrington a avut de „suferit” în ultimii trei ani. Peste 10 milioane de lire au fost investite acolo, dar planul șeicului este de a construi o altă bază, lângă stadion, unde să se regăsească terenuri de antrenament, academia de copii și un centru medical. Planul a fost realizat, iar valoarea investiției se ridică la 50 de milioane de euro.
Suporterii au avut și ei parte de o atenție sporită în ultimul timp. În fiecare zi de meci, pe străzile din jurul stadionului se organizează „City street fanzone”, unde copiii pot juca fotbal, în timp ce părinții lor stau la terase sau în baruri și privesc, pe ecrane uriașe, evoluția favoriților lor. Ideea i-a venit directorului executiv Garry Cook, după ce în urmă cu doi ani a văzut fanii stând în ploaie la coadă la bilete.
Șeicul Mansour Bin Zayed Al-Nahyan este fiul sultanului Sheikh Zayed bin Sultan Al-Nahyan și este membru al familiei regale din Abu Dhabi (Emiratele Arabe Unite). Întreaga avere a familiei, care deține cea mai mare companie de petrol din Emirate, este estimată la 300 de miliarde de euro