Juventus Torino a anunțat începerea unui nou parteneriat cu un sponsor. De data aceasta, campioana a semnat cu compania Coca-Cola. Potrivit comunicatului oficial, înțelegerea are la bază, pe lângă promovarea brandului de către Juventus, o serie de activități de marketing.
Acestea vor ajuta, potrivit lui Giorgio Ricci (oficial al clubului), ambele entități. ”Parteneriatul reprezintă consolidarea pieței de marketing din Italia, extrem de importantă pentru ambele părți. Vom lucra la anumite concepte și activități împreună”. Deși nu s-au făcut precizări cu privire la suma contractului, SportBusiness Soccer indică faptul că, alături de alte 35 de mărci, Coca-Cola va sponsoriza o parte importantă din Serie A, care generează aproximativ 136,9 milioane de euro pe an.
Joi, pe pagina oficială a lui Juventus a fost emis un alt comunicat prin care s-a anunțat că sponsorizarea oferită de compania Jeep a fost crescută cu 25 de milioane de euro. Această mărire este valabilă pentru sezoanele 2019-2020 și 2020-2021. Pe lângă suma oferită, sunt oferite și alte drepturi de sponsorizare.
Sponsorizarea oferită de compania Jeep a crescut de la 17 milioane de euro la 42 de milioane de euro.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER