Un sponsor „etern”
Societățile care oferă servicii funerare nu sunt printre cele mai iubite nicăieri în lume. Totuși, un club cu probleme financiare din Italia este pe cale să accepte un sprijin economic din partea unui astfel de s.r.l. „Șansa” celor de la Modena, pentru că de gruparea cu acest nume este vorba, constă în faptul că numele pe care jucatorii îl vor purta inscripționat pe piept, Gianni Gibellini, nu spune prea multe în restul Peninsulei.
Cu alte cuvinte, puțină lume ar afla amănunte despre natura numelui. Evident, acesta fiind numele patronului respectivei firme care, potrivit reclamei, oferă „servicii funerare complete 24 de ore din 24 posibile”.
Ideea nu este chiar nouă
Apariția unui astfel de investitor în lumea fotbalului nu reprezintă o premieră, acum câțiva ani o societate cu același domeniu de activitate a dorit să se implice la Carrarese, dar ideea ca lotul de jucatori să fie transportat cu un car funebru la stadion în ziua meciului, chipurile, „pentru a-i înspăimânta pe adversari”, nu a fost tocmai pe placul bossului grupării, Maurizio Fontanili.
„Păi, în cel mai rău caz, lumea ar zice despre noi că suntem o formație de morți. Și, chiar dacă aceste cuvinte ar fi spuse la modul figurat, tot nu mi-ar cădea bine”, a fost motivația refuzului lui Fontanili. Până una alta, formația din Modena, club care activează în Serie B, nu a dat un răspuns concret ofertei de ajutor.
articol de Octavian METONI