Vânzările de tricouri și produse oficiale ale Real Madrid au scăzut cu mai mult de 20 la sută, după ce postul de antrenor al celui mai titrat club din lume a fost ocupat de portughezul Jose Mourinho, informează publicația Don Balon.
„De când a venit Mourinho, de când doar el vorbește, de când limitează prezența jucătorilor carismatici la conferințe de presă și Cristiano Ronaldo nu mai este în centrul atenției (aproape nu mai apare deloc la televizor) și de când aproape toate antrenamentele sunt cu porțile închise, vânzările de tricouri și produse oficiale au scăzut cu mai mult de 20 la sută”, scrie Don Balon.
Sursa citată menționează că preocuparea sponsorilor de la Real Madrid este atât de mare încât un președinte de companie a decis, fără știrea lui Florentino Perez, să facă un sondaj în rândul fanilor pentru a afla ce cred despre Mourinho. „Cei mai mulți socios – unii dintre ei oameni de afaceri și prieteni ai lui Perez – îi spun lui Mourinho «Cotlet» și consideră că indiferent de rezultatele obținute, el nu are profilul de respect și măreție cerut oricărui antrenor pentru a conduce Real Madrid”, notează Don Balon.
„Real Madrid vinde tricouri, nu cravate. Și oricât de mult stil ar avea Mourinho făcându-și nodul la cravata sa, fanul madrilen vrea să cumpere tricoul lui Cristiano, Casillas sau a altui idol al său și nu ce poartă Mourinho”, a declarat pentru Don Balon un oficial al unei firme de echipament sportiv.
MEDIAFAX
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER