Google și You Tube și-au schimbat logourile pe durata CM
Google și YouTube și-au modificat, vineri, logourile de pe
paginile principale, pentru a marca debutul Cupei Mondiale de
Fotbal din Africa de Sud, fiind introduse simboluri specifice
competiției.
Astfel, Google și-a înlocuit logoul clasic cu imaginea unui
atacant care se îndreaptă spre poartă. Noul logo prezintă toate
simbolurile specifice jocului – minge de fotbal, echipa adversă
care se apără, portarul, dar și un arbitru.
Google își modifică logoul pentru a marca evenimentele speciale
din întreaga lume. Astfel, pe parcursul desfășurării Olimpiadei de
Iarnă de la Vancouver de anul acesta, Google a avut un logo diferit
în fiecare zi, ilustrând diferitele sporturi din competiție.
Pe de altă parte, YouTube, care nu își schimbă prea des logoul,
a decis să marcheze debutul Cupei Mondiale introducând o imagine
specială. Astfel cuvântul „You” este format din imaginea unei mingi
la picioarele unui fotbalist, în timp ce particula „Tube” este pusă
pe un fundal verde, care îi trimite pe utilizatori cu gândul la
terenurile de fotbal.
Cupa Mondială din Africa de sud se desfășoară între 11 iunie și
11 iulie.
sursa: Mediafax