Hyundai dezvăluie o reclamă de 600 metri pătrați cu fanii de la Cupa Mondială
Hyundai a dezvelit un panou publicitar de 600 metri lungime,
poziționat pe exteriorul terminalului de plecări al aeroportului
internațional din Frankfurt, menit să sporească vizibilitatea
mărcii printre cele 11 milioane de pasageri ce tranzitează anual
aeroportul.
Durează aproximativ 20 de secunde ca un autovehicul să
traverseze zona panoului publicitar, fapt care acordă Hyundai
oportunitatea unică de a își transmite mesajul către milioanele de
călători. Campania curentă, dispusă pe cei 600 metri pătrați de
panou, încurajează călătorii să „Intre în joc”, participând la
evenimentele Hyundai dedicate Cupei Mondiale FIFA 2010, Africa de
Sud.
Panoul publicitar zugrăvește fani ai celor 32 de echipe
naționale, sărbătorind calificarea și implicarea acestora în
campionat, în timp ce miliarde de suporteri le urmăresc evoluția de
acasă. Însă Hyundai nu dorește numai ca fanii fotbalului să se
bucure de campionat din casele lor și invită suporterii să viziteze
una dintre cele 15 locații Hyundai Fan Parks, localizate în Europa
si dedicate campionatului.
Reclama, care va afișa un mesaj diferit la finalul campionatului
din acest an, prezintă și noile modele i30 și ix35, care
beneficiază de inegalabilul pachet Triple 5. Programul oferă cinci
ani de garanție integrală, fără limită de kilometri, cinci ani de
asistență rutieră și cinci ani de verificări tehnice periodice
gratuite.
Allan Rushforth, vice-președinte al Hyundai Motor Europe, a
declarat: „Se spune că o imagine poate face cât o mie de cuvinte.
Ei bine, acest panou face acest lucru în peste o mie de limbi.
Campionatul Mondial oferă posibilitatea unică suporterilor de toate
națiile de a se reuni și celebra împreună pasiunea pentru fotbal
într-un mediu incitant. Realizăm la nivel de expunere importanța
campionatului pentru toți cei implicați, iar Hyundai încurajează
prin această reclama participarea activă a suporterilor.”
„Mai mult, panoul de mare impact plasat pe exteriorul unui
aeroport ce întampină lunar milioane de pasageri reamintește
statutul Hyundai de jucător esențial al pieței auto. Suntem deciși
sa creștem vizibilitatea Hyundai la nivel european, iar acest panou
ne va genera un impact imens în acest sens.”