Coca-Cola a avut mari pierderi după gestul făcut de Cristiano Ronaldo în conferința de presă susținută înaintea meciului jucat de Portugalia cu Ungaria.
Starul echipei naționale a Portugaliei a mutat sticlele de Coca-Cola de pe masă, în timpul conferinței de presă susținută înaintea meciului jucat de reprezentativa sa cu Ungaria, la EURO 2020, pe „Pușkaș Arena”.
Imediat după ce a îndepărtat sticlele de Coca-Cola din fața sa, lusitanul a luat o stică de apăr și îndemnat oamenii să bea apă în timpul conferinței de presă.
Compania a reacționat imediat după gestul lui Cristiano Ronaldo care i-a adus o pierdere de aproximativ 4 miliarde de dolari în doar câteva ore. Coca-Cola este unul dintre sponsorii Campionatului European de Fotbal, iar mesajul transmis nu a fost unul dur.
„Toată lumea are dreptul să își aleagă băutura preferată”, este mesajul transmis de reprezentanții Coca-Cola, conform The Guardian.
În urma gestului fotbalistului echipei naționale a Portugaliei, gigantul american a pierdut aproximativ 4 miliarde de dolari. Prețul acțiunilor Coca Cola a scăzut cu 1,6% – de la 56,10 dolari, la 55,22.
Cristiano Ronaldo joacă alături de echipa națională a Portugaliei la Campionatul European 2020, iar lusitanul a intrat în istoria fotbalului după cele două goluri marcate împotriva Ungariei și după prezența sa pe teren la partida de pe „Pușkaș Arena”.
Turneul final al EURO 2020, care este găzduit de 11 oraşe de pe continent, printre care şi Bucureşti, a început pe 11 iunie 2021 şi se va încheia pe 11 iulie 2021.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER