Ce au descoperit fanii care au ajuns la Koln la cazarea pe care au plătit 2.000 de euro! Au fost trimiși într-un buncăr abandonat, cu paturi de spital și echipament industrial

SURSA FOTO: x.com/RoryB96/status/1802282705406640637
Vezi galeria foto - 8 poze

Mai mulți fani din Scoția, care au călătorit până la Koln pentru a urmări naționala antrenată de Steve Clarke la EURO 2024, au trăit dezamăgirea vieții în momentul în care au ajuns la cazarea pentru care au plătit peste 2.000 de euro.

Deși au făcut rezervarea pe un celebru site de specialitate, tinerii au fost trimiși într-un buncăr abandonat, cu paturi de spital, echipament industrial și substanțe potențial toxice împrăștiate peste tot.

„Arăta ca un film despre o crimă!”. Se întâmplă și la case mai mari: patru fani ai Scoției au ajuns la Koln pentru a urmări EURO 2024, dar au fost șocați să vadă cazarea pentru care au plătit peste 2.000 de euro

În intervalul 14 iunie – 14 iulie, Germania găzduiește turneul final EURO 2024, unul dintre cele mai așteptate evenimente sportive ale anului, motiv pentru care în țară s-au deplasat o mulțime de suporteri ai „sportului rege” din îngreata lume.

Doar din Scoția s-au deplasat în Germania peste 150.000 de fani fanatici, care intenționează să urmărească măcar un meci al reprezentativei lor din Grupa A, din care mai fac parte chiar țara gazdă, Elveția și Ungaria.

Însă, patru fani ai selecționatei antrenate de Steve Clarke au avut parte de dezamăgirea vieții atunci când au ajuns la Koln, unde miercuri, 19 iunie 2024, de la ora 22:00, este programat duelul Scoția – Elveția.

Suporterii respectivi, majoritatea tineri cu vârste cuprinse între 20 și 40 de ani, au rezervat o locuință întreagă de pe un celebru site de specialitate și au plătit pe un sejur de patru zile peste 2.000 de lire sterline. Din nefericire, atunci când au ajuns la locație și-au dat seama că au plătit banii degeaba. Proprietatea părea să fie ori un buncăr, ori un spital abandonat, iar prin camerele pe care le-au închiriat, suporterii au putut găsi o mulțime de obiecte care i-au șocat:

Am intrat în proprietate și am fost întâmpinați de echipamente industriale, de substanțe chimice expuse, cabluri și țevi de asemenea expuse. Culmea, era chiar și un topor care făcea ca întreg peisajul să arate ca un film despre o crimă. Am continuat să înaintăm prin locuință și am găsit pericol după pericol, inclusiv accesul liber la o cameră plină de generatoare. Când am ajuns la celălalt capăt al proprietății am simțit un miros puternic de umezeală. În plus, ușa de la intrare nu se încuia și nu era absolut nicio șansă să dormim acolo”, a spus unul dintre scoțieni, în vârstă de 28 de ani, citat de The Sun.

Câteva imagini cu proprietatea pe care au închiriat-o tinerii pot fi consultate în galeria foto a articolului.

Ce s-a întâmplat mai departe

Rory Bradley, suporterul care a expus povestea în spațiul public, prin intermediul unor postări și a unor clipuri distribuite pe Twitter, a decis să ia legătura cu oficialii site-ului de pe care a închiriat proprietatea.

Tânărul scoțian spune că a vorbit mai bine de două ore la telefon cu coordonatorii platformei respective, în încercarea de a-și recupera banii și a găsi o nouă cazare pentru el și prietenii săi. Însă, fără reușită. Rory Bradley nu și-a putut recupera banii imediat, astfel că el și ceilalți fani au fost nevoiți să scoată o nouă sumă din buzunar pentru a rezerva o încăpere la un hotel din Koln:

Am petrecut două ore la telefon doar pentru a ni se spune că singura modalitate de a rezolva problema este să plătim pentru o nouă cazare. În cele din urmă, am părăsit apartamentul și am rezervat un hotel pentru o noapte. Dar nu ne mai putem permite să ne achităm cazarea fără ajutorul lor (n.r. – al celor de la site-ul de specialitate)”, a mai spus tânărul.

În cele din urmă, fanii scoțieni și-au recuperat banii și au reușit să își achite cazarea din Koln pentru toate cele patru zile. De asemenea, reprezentanți ai site-ului de turism au reacționat după cele întâmplate:

Aceasta nu este genul de experiență pe care noi o dorim pentru cineva care rezervă un sejur pe platforma noastră. Suntem în contact cu clientul, astfel încât să putem analiza ceea ce s-a întâmplat și să ne asigurăm că primește suportul corespunzător”, a spus reprezentantul, potrivit The Sun.

Publicat: 19 06. 2024, 10:09