PRO TV a dat marea lovitură! Anunț fabulos despre meciul România – Slovacia de la EURO

Milan Škriniar, Răzvan Marin, Radu Drăgușin, Andrei Rațiu si Florin Niță in meciul de fotbal dintre Slovacia si Romania, contand pentru UEFA EURO 2024, desfasurat pe Frankfurt Arena din Frankfurt, miercuri 26 iunie 2024. © FOTO:Razvan Pasarica/SPORT PICTURES
Vezi galeria foto - 5 poze

Postul de televiziune PRO TV a înregistrat o audiență record la meciul România – Slovacia.

România s-a calificat în „optimile” de finală de la EURO 2024, după remiza cu Slovacia, scor 1-1, partidă care a fost urmărită de milioane de români din fața televizoarelor.

PRO TV a avut o audiență record în seara de 26 iunie, la România – Slovacia de la EURO

Postul de televiziune a anunțat că peste patru milioane de telespectatori au urmărit ultimul meci din grupe al „tricolorilor” la Campionatul European din Germania.

„Meciul care a scris istorie, între România și Slovacia, a fost lider absolut de audiență, la PRO TV, în intervalul orar 19:01 – 20:54. În rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, PRO TV avea 24,4 puncte de rating și 76% cotă de piață, record pentru piața din România, față de locul 2, care avea cifre de peste 15 ori mai mici, de doar 1,6 puncte de audiență și 5% share.

De-a lungul difuzării, peste 4 milioane de români s-au bucurat de seara atât de așteptată, iar în minutul de aur, la ora 20:53, aproape 4,9 milioane de telespectatori visau împreună”, au precizat cei de la PRO TV.

România s-a calificat în „optimile” de finală de la Campionatul European și va da piept cu Olanda, marți, 2 iulie. Este posibil ca la duelul „tricolorilor” cu naționala condusă de Ronald Koeman să asistăm la un nou record de audiență.

Paginademedia.ro a notat că a monitorizat reclamele din timpul meciului România – Slovacia, de la EURO 2024, scor 1-1. Astfel, se estimează că numai în pauza partidei în urma căreia „tricolorii” s-au calificat în „optimi” au fost difuzate peste 30 de spoturi comerciale.

Potrivit sursei citate, postul de televiziune PRO TV ar fi avut încasări din publicitate estimate între 750.000 și 950.000 de euro, suma fiind una uriașă.

Recordul de audiență al PRO TV la acest turneu final a fost înregistrat, însă, la meciul România – Belgia, atunci când 4.1 milioane de spectatori au sperat la o nouă victorie a elevilor lui Edi Iordănescu.

Lovitură financiară dată de România la EURO

România se va umple de bani de la UEFA după ce a reușit să se califice în „optimile” de finală. Meciul România – Slovacia s-a terminat cu un egal, 1 – 1, UEFA răsplătind cu 500.000 de euro acest egal. De asemenea, România mai primește încă 1.5 milioane de euro pentru calificarea în „optimile” de finală.

Astfel, celor două milioane de euro se adaugă banilor pe care elevii lui Iordănescu i-au câștigat deja pentru participarea la turneul final din Germania, dar și pentru victoria categorică din prima etapă a Grupei E, cu Ucraina, scor 3-0.

Grație calificării la EURO 2024, România încasează 9.5 milioane de euro, iar victoria cu Ucraina a adus încă un milion de euro. Astfel, până acum, FRF și-a asigurat un bonus financiar în valoare de 12.5 milioane de euro din partea UEFA.

De precizat este faptul că premiile cresc în fazele eliminatorii ale competiției.

Publicat: 27 06. 2024, 23:22
Actualizat: 28 06. 2024, 13:12