La meciul cu Stuttgart, Timișoara a avut aproximativ același număr de spectatori în comparație cu cele trei partide în grupele Europa League la un loc.
Mult râvnitul acces în grupele unei competiții europene nu a reprezentat rețeta financiară scontată de clubul de pe Bega în vara acestui an. Încasările totale ajung aproape de 1,5 milioane de euro, din care se scad însă cheltuielile pentru deplasări, de organizare sau primele de joc. Cele 1,5 milioane de euro provin din bilete, acces în grupe și puncte de marketing de la UEFA. Spre comparație, numai în preliminariile Ligii Campionilor, în „dublele” cu Șahtior și Stuttgart, Poli a obținut în total aproximativ 2,5 milioane de euro.
Motivele eșecului financiar sunt: politica agresivă de marketing la început, urmând lipsa rezultatelor și dezinteresul clubului pentru competiție, care au reprezentat alte impedimente pentru fanii care ar fi venit la meciuri. Timișoara a adunat în cele trei jocuri „acasă” aproximativ 22.000 de oameni în tribună, sub o treime din numărul de fani pe care l-ar fi putut avea. Încasările din bilete s-au ridicat la 250.000 de euro, dar dacă ar fi fost de trei ori stadionul aproape plin, suma s-ar fi ridicat la 750.000 de euro, cu un preț mediu pe bilet la meci de 10 euro.
45 de mii de spectatori au fost, în total, la meciurile cu Șahtior și Stuttgart
22 de mii de spectatori au fost, în total, la meciurile cu Dinamo Zagreb, Anderlecht și Ajax
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER