Deplasare de criză

Vremurile în care Unirea Urziceni se răsfăța în deplasările din
cupele europene au apus demult la clubul lui Dumitru Bucșaru.
Pentru returul cu Zenit n-au mai fost bani de charter, iar din
delegația deplasată n-au mai făcut parte, spre deosebire de anii
trecuți, decât jucătorii valizi, stafful tehnic și cel
administrativ al echipei.

Practic, după ce la Sevilla, la Glasgow, la Stuttgart și la
Liverpool s-a ajuns cu un charter al TAROM, în care au călătorit și
familiile jucătorilor și ale antrenorilor, apropiați ai clubului și
chiar și jurnaliști, de această dată nici nu s-a mai pus problema
pentru așa ceva. Deplasarea s-a făcut într-un mod destul de
obositor pentru echipă, cu o cursă de linie cu escală la Moscova.
S-a ajuns la Sankt Petersburg în jurul orei 16:00, adică la opt ore
după decolarea de pe Otopeni.

Soțiile
și indisponibilii, lăsați acasă

Niciun jucător nu și-a mai putut aduce vreun membru al familiei
la meci. Dacă ar fi ținut totuși morțiș, ar fi avut posibilitatea,
dar doar dacă ar fi plătit din propriul buzunar deplasarea. Cum
nici atmosfera apăsătoare de la club nu a ajutat în niciun fel,
nimeni nu a apelat la această variantă. Dacă, în ceea ce privește
soțiile, lăsatul lor acasă poate fi la un moment dat un gest
normal, nu la fel se poate spune despre renunțarea la
indisponibilii echipei, care în trecut mergeau în delegație doar
pentru a fi alături de colegii lor. De această dată, accidentații
Paraschiv și Apostol dar și suspendatul Pădurețu n-au mai avut loc
în avionul de Rusia.

Roni Levi nu are niciun închizător valid și va fi nevoit să
improvizeze în Rusia. Astfel, pe acest post va evolua Vasile Maftei
sau Pablo Brandan. O altă soluție ar fi coborârea lui Marinescu,
dar acesta este un jucător de profil ofensiv. Altfel, în poartă ar
putea apărea Cătălin Grigore

40 de
persoane a numărat delegația Unirii Urziceni deplasată la Sankt
Petersburg, dintre care doar 20 de jucători

Aproximativ 200 de persoane au făcut parte din delegațiile
deplasate de Urziceni la Sevilla, Glasgow, Stuttgart și Liverpool
cu chartere TAROM

Publicat: 03 08. 2010, 08:31
Actualizat: 03 08. 2010, 08:35