PRO TV nu vrea să dea meciul FCSB – LASK Linz pe TV în România! I-a făcut o ofertă aproape dublă lui Gigi Becali, dacă lasă partida doar pe Voyo: decizia luată imediat de patronul campioanei

Fotbalistii stelisti tin un minut de reculegere in memoria lui Christoph Daum inaintea meciului de fotbal dintre FC Hermannstadt si FCSB, contand pentru Superliga Superbet, desfasurat pe Stadionul Municipal din Sibiu, duminica 25 august 2024. © FOTO:Razvan Pasarica/SPORT PICTURES
Vezi galeria foto - 4 poze

FCSB se va duela cu LASK Linz joi, pe 29 august, în returul din play-off-ul Europa League. PRO TV nu vrea să dea meciul FCSB – LASK Linz pe TV în România, iar Gigi Becali a luat o decizie imediat după ce a primit o ofertă aproape dublă pentru a oferi drepturile de televizare televiziunii de pe Pache Protopopescu.

Gigi Becali a primit două oferte pentru a vinde drepturile de televizare ale partidei, iar pe cea în care duelul cu LASK Linz este difuzat doar pe Voyo a refuzat-o, deși este aproape dublă față de prima.

Gigi Becali vrea ca FCSB – LASK Linz să se vadă și pe TV

PRO TV a venit cu două propuneri pentru FCSB, însă diferența este mare din punct de vedere financiar pentru gruparea condusă de Gigi Becali. Prima variantă include și difuzarea pe TV a meciului cu LASK Linz, însă Gigi Becali ar primi aproximativ 60.000-70.000 de euro. A doua variantă include difuzarea partidei doar în mediul online, pe platforma Voyo, iar PRO TV a oferit 100.000 de euro, însă Gigi Becali a refuzat propunerea, conform Golazo.ro.

Cu doar trei zile înainte de meciul retur ce se va juca la București, FCSB nu a rezolvat problema drepturilor de televizare, mai ales după scandalurile în care oamenii ar fi apelat la stream-uri fantomă pentru a putea urmări partidele campioanei României.

Aleksandras Cesnavicius, CEO-ul PRO TV, este detestat de fanii lui FCSB

Presiunea publicului este imensă pe cei ce dețin PRO TV, însă CEO-ul postului de televiziune, lituanianul Alksandras Cesnavicius a explicat că este alegerea companiei de a oferi meciul în exclusivitate abonaților.

„Când achiziționăm drepturile de difuzare, suntem foarte deschiși. Ne gândim la un plan și cum să difuzăm. Când vom achiziționa meciurile, vom decide și vom vedea. Dacă ajungem la concluzia că acele meciuri pot fi difuzate pe platforma noastră, atunci o vom face din nou.

Sper că după trecerea timpului, oamenii vor vedea părțile bune ale abonării pe platforma noastră. Vor vedea că avem multe producții de calitate. Multe o să fie din această toamnă acolo! Fotbalul reprezintă un conținut de calitate. Vrem să avem un conținut cât mai bogat și variat, iar sportul e parte din plan”, a spus Aleksandras Cesnavicius, conform GSP.

Publicat: 26 08. 2024, 19:16
Actualizat: 26 08. 2024, 19:35