Rusescu, mai scump decât Torres!** Tricoul golgheterului Stelei, la mare preț
Cele mai bine vândute tricouri din magazinul oficial al lui Chelsea sunt cele cu numele lui Lampard și Torres
Londonezii au pus în vânzare și fulare pentru meciul cu Steaua, la prețul de 10 lire bucata
Toate cluburile care se respectă pun la dispoziția fanilor produse personalizate cu însemnele clubului. Desigur, Chelsea nu poate face excepție de la regulă, mai ales atunci când londonezii au parte de unii dintre cei mai bogați fani din întreaga lume. Cu toate acestea, prețurile din cele două magazine oficiale amplasate în jurul stadionului Stamford Bridge nu sunt deloc mari.
Poți cumpăra orice
Tricouri, șepci, hanorace, căciuli, șosete, chiloți, geci, mănuși, pantaloni, toate în culorile și cu stema lui Chelsea. Credeți că asta e tot? Brelocuri, magneți de frigider, creioane colorate, căni, termosuri, ace de cravată, lenjerii de pat, pensule, penare, cărți, dvd-uri. Am enumerat doar o mică parte dintre produsele care pot fi achiziționate din magazinele lui Chelsea. Se poate cumpăra absolut orice, iar dacă nu se poate cumpăra, atunci se poate aduce pentru a fi personalizat, totul pentru câteva lire.
70 de lire un tricou cu Lampard
Cele mai de succes produse sunt, desigur, tricourile vedetelor, grupate în raionul „Hero Shirts”. Tricourile lui Lampard, Torres, Terry sau Hazard au prețul de 70 de lire, ceea ce înseamnă că sunt mai ieftine decât cele pe care fanii Stelei le pot cumpăra din magazinele Nike.
Fără un magazin propriu, după ce clubul din Ghencea și-a externalizat departamentul de merchandising, Steaua are în continuare prețuri la tricouri de 470 de lei, adică 106 euro sau 92 de lire, deci cu 22 de lire mai scumpe decât cele ale lui Chelsea. Și care nu au nici măcar numere elevilor lui Reghecampf pe spate! În primăvara lui 2011, directorul departamentului de marketing, Bobby Durbac, împreună cu 20 de angajați, au fost concediați.
2 ani au trecut de când Steaua a închis magazinul oficial al clubului
Steaua vinde prin club, dar și prin suporteri
Plecarea lui Victor Pițurcă de la Steaua a echivalat și cu desființarea departamentului de marketing din Ghencea. Din ianuarie 2011 și până acum, roș-albaștrii au continuat să vândă anumite produse pe site-ul oficial, dar, între timp, galeria a deschis și ea propriile magazine, cu acordul clubului. În acest moment, fanii Stelei pot cumpăra obiecte promoționale de pe trei site-uri diferite, dar, din acest motiv, s-a ajuns la situații în care prețul unui tricou oficial diferă chiar cu 50 de lei, chiar dacă vorbim de fix același produs.
Prețuri materiale promoționale
Chelsea – Steaua
Tricouri de joc
70 de lire (355 de lei) vs 420-470 lei
Tricouri casual
25-35 de lire (127-177 lei) vs 39-75 lei
Căciuli
10-15 lire (50-76 lei) vs 25-30 lei
Echipament pentru bebeluși
25-35 lire (127-177 lei) vs 150 lei
Șosete Lampard sau Torres
3 lire (15 lei) vs nu există
Mingi
5-15 lire (25 – 76 lei) vs 15-35 lei
Veste
59 lire (300 lei) vs 449 lei
Palton iarnă
80 de lire (406 lei) vs 200 lei (geacă de iarnă)
Breloc
4-6 lire (20-30 lei) vs 15-20 lei
Creioane colorate
3 lire (15 lei) vs nu există
Maxi-postere
1,5 lire (7,5 lei) vs nu există
Perne
15-25 lire (76-127 lei) vs nu există
* 5.0826 era valoarea unei lire
sterline la cursul valutar oferit ieri de BNR