Aproape un milion și jumătate de oameni din mediul urban au urmărit meciul Steaua – Motherwell, pe Pro TV, joi seara.
Conform datelor furnizate de GfK România, victoria echipei din Ghencea a avut o audiență de 12,5 puncte de rating și 34,5% cotă de piață. Aceste date se „traduc“ în 1.445.000 de telespectatori și o treime din televizoare pornite la ora meciului pe postul Pro TV! Minutul de maximă audiență a fost înregistrat la ora 22:30, când 1.886.000 de oameni urmăreau meciul! Cifrele sunt impresionante și comparativ cu concurența, dar și cu alte partide. Joi seara, al doilea post ca audiență la ora meciului a fost Antena 1, care a avut însă cu mai bine de 10 puncte de rating mai puțin (1,9 și 5,2% cotă de piață).
În ceea ce privește meciurile Stelei din 2009, cel cu Motherwell a urcat direct pe treapta a doua a topului audiențelor. Deși adversarul a fost unul modest, partida s-a luptat umăr la umăr cu Steaua – Dinamo. Eternul derby este singurul care a atras mai mulți telespectatori, în mai, având 14 puncte de rating, adică puțin peste 1,6 milioane de telespectatori. Meciul retur, Motherwell – Steaua, va fi transmis tot de Pro TV, joi, de la 21:45.
42 la sută a fost cota de piață a Pro TV joi seara la Steaua – Motherwell în minutul de maximă audiență, la 22:30
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER