UEFA a anunțat că a ajuns la un acord cu FedEx prin care firma de curierat ajunge sponsorul principal al Europa League începând cu sezonul 2015-2016.
Forul continental a reușit să semneze încă un contract de sponsorizare important. Începând cu sezonul 2015-2016 și până în 2018, inclusiv, sponsorul oficial al Europa League va fi FedEx – cea mai mare firmă de curierat din lume. Emblema companiei americane va apărarea, printre altele, pe stadioanele echipelor care vor participa la această competiție.
Unul dintre argumentele expuse de UEFA în negocierea contractului a fost audiența competiției. Forul continental susține că Europa League este transmisă în peste 200 de țări de pe toate continentele, cu medie de audiență pe etapă de 69 de milioane de spectatori. Asta se traduce printr-o posibilitate de expunere foarte mare la nivel global.
Valorea contractului n-a fost dezvăluită. FedEx este cea mai mare firmă de curierat din lume, cu venituri în 2013 care au atins 45 de miliarde de dolari. Acest contract ar putea aduce și bonusuri mai mare pentru echipele care vor participa în Europa League. Liga 1 are rezervate trei locuri în preliminariile Europa League.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER