FOTO Spectaculos! Dortmund și-a lansat noul tricou cu ajutorul a 80.483 de flori!

Borussia Dortmund și-a lansat azi noul echipament, furnizat de sponsorul tehnic Puma. Față de sezonul trecut, designul este ușor schimbat, existând diferențe atât în ceea ce privește dungile negre care încadrează tricoul, cât și în modelul acestuia, care formează câteva pătrate sub sponsorul „Evonik”.

Însă ceea ce a surprins cel mai mult a fost modul în care echipa germană a ales să prezinte acest echipament. Departamentul de marketing al finalistei Ligii Campionilor din sezonul trecut s-a gândit la o lansare cât mai spectaculoasă și a reușit să facă acest lucru! Noul echipament a fost recreat în parcul „Westphalen” de lângă arena lui Dortmund cu ajutorul a 80.483 de flori, exact capacitatea stadionului „Signal Iduna Park”. 

Inițiativa a prins la public, suporterii lui Dortmund fiind impresionați de inițiativa clubului. „Dortmund flower power”, a descris și antrenorul Jurgen Klopp mutarea. „Îmi place cum arată tricoul, e foarte frumos. Abia aștept să joc în el”, a spus și Marco Reus.

Publicat: 05 07. 2013, 22:29
Actualizat: 05 07. 2013, 22:30