Helmut Duckadam și-a luat o țeapă monumentală după cea mai mare performanță a carierei: „Avea 100.000 de kilometri, iar furtunele erau legate cu sârmă”
Helmut Duckadam și-a adus aminte de marea performanță din 1986, când Steaua a câștigat Liga Campionilor, iar fostul mare portar, care a scris istorie acum 34 de ani, a povestit ce a făcut cu mașina primită cadou.
În realitate, nu toţi fotbaliștii care au scris istorie la Sevilla au intrat în posesia unui autoturism ARO. Aflat pe teren în finala cu Barcelona Sevilla, Marin Radu nu s-a aflat pe lista premianţilor.
Helmut Duckadam, dezvăluri inedite după 34 de ani: „Unele mașini aveau și 100.000 de kilometri!”
„ARO-ul nu era nou. Era din stocul Armatei. Trebuie să fim onești și să recunoaștem că aveau și 100.000 de kilometri. Unele furtune erau legate cu sârmă, nici nu se găseau coliere pe vremea aia. Eu i l-am vândut cuiva dintr-o comună de lângă mine, care avea nevoie de această mașină. El avea oi și avea nevoie, că era 4×4 cu motor bun de Brașov. Cerusem vreo 220.000 de lei pe ea, erau foarte mulți bani”, și-a adus aminte Duckadam, pentru GSP.
„Când au venit oamenii în București să facem actele mi-au zis că-mi dau doar 200.000 de lei pe el, deoarece consuma mai mult ulei decât motorină. Eu am vândut-o, colegii mei la fel. Poate unii au fost mai inspirați la bani, dar 200.000 de lei erau bani la vremea aceea. Vreo patru, cinci Dacii noi! Erau bani mulți. Prima a fost fantastică, nu ne-au luat deloc peste picior. Cred că Valentin a insistat pentru prima asta”, susține Duckadam, cu referire la fiul lui Nicolae Ceușescu.
„Nimeni nu a putut să explice cum sau de ce. Deodată, o echipă din Estul Europei, nu prea cunoscută, a ajuns în finală și a învins Barcelona la penalty-uri”, a declarat în luna mai Miodrag Belodedici, pentru cei de la Marca.
Cristi Borcea: „Cea mai tristă zi din viața mea rămâne 7 mai 1986. Așa e pentru toți dinamoviștii”