Președintele Barcelonei, Joan Laporta, a dat undă verde contractului care va aduce venituri uriașe de pe urma stadionului Camp Nou, după finalizarea operațiunilor de renovare ale arenei blaugrana.
Șeful blaugrana se află la finalul primului an din al doilea mandat al său la conducerea echipei catalane.
Sumele obținute din parteneriatele pe care le va avea Barca sunt de-a dreptul fabuloase.
Acest plan ambițios al conducătorului catalan depinde în foarte mare măsură de primirea unui credit gigantic de 1,5 miliarde de euro pentru lucrările ce vor avea loc pentru modernizarea Camp Nou și construirea complexului Espai Barca.
O altă sursă de fonduri extrem de importantă va fi reprezentată de noul contract de sponsorizare cu gigantul media Spotify, care este la un pas de a fi confirmat oficial și care le va aduce catalanilor suma de 225 de milioane de euro! În schimbul acestei sume, Spotify va fi sponsorul purtat pe tricourile de joc și pe echipamentele de antrenament de echipele masculine și feminine ale Barcelonei.
În plus, Spotify va deține drepturile asupra arenei Camp Nou pentru următoarele trei sezoane, lucru care însă nu a fost primit chiar bine de către majoritatea fanilor catalani.
Barcelona se așteaptă ca Spotify să plătească suma anuală de 20 milioane de euro în schimbul sponsorizării arenei Camp Nou, sumă care este mai mare chiar și decât cea primită de campioana Premier League, Manchester City, din partea Etihad pentru sponsorizarea propriei arene, de 15 milioane de euro pe sezon.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER