Cupa Confederațiilor din Brazilia, pusă în mișcare de peste 300 de modele Hyunday
Hyundai Motor Company, in calitate de partener auto oficial al Cupei Mondiale FIFA 2014 Brazilia, a demarat pregatirile pentru cel mai mare eveniment sportiv de talie internationala prin organizarea unei ceremonii de livrare a vehiculelor pentru Cupa Confederatiilor FIFA Brazilia 2013â„¢. Ceremonia s-a desfasurat pe stadionul national din Brasilia si au participat invitati VIP, inclusiv oficialii FIFA si membrii din conducerea companiei.
Cupa Confederatiilor are loc, conform traditiei, in aceeasi tara precum Cupa Mondiala, dar cu un an inainte si reprezinta un test privind coordonarea elementelor organizatorice. Acest eveniment ofera Hyundai oportunitatea de a isi demonstra abilitatile de furnizor auto, punand la dispozitia FIFA o flota formata din 302 vehicule, inclusiv modelul HB20, dedicat pietei locale.
„Ceremonia de livrare a vehiculelor este o etapa importanta a Cupei Confederatiilor FIFA 2013 si ne bucura faptul ca o marca auto recunoscuta la nivel mondial ne va furniza vehicule confortabile, sigure si cu un design atragator pentru a asigura transportul oficialilor FIFA, invitatilor VIP si a celorlalti participanti”, a declarat Jay Neuhaus, Director Marketing FIFA Brazilia.
8 pentru trofeu: Brazilia, Spania, Italia, Uruguay, Japonia, Tahiti, Mexic și Nigeria
Deschiderea oficiala va avea loc pe 15 iunie, iar competitia se va desfasura timp de doua saptamani, in sase orase din Brazilia: Brasilia, Rio de Janeiro, Fortaleza, Belo Horizonte, Salvador si Recife. Cele sase echipe finaliste din confederatia FIFA, alaturi de castigatorii Cupei Mondiale FIFA din editiile anterioare si tara gaza sunt eligibili pentru a participa. In acest an vor concura pentru trofeu 8 echipe nationale din: Brazilia, Spania, Italia, Uruguay, Japonia, Tahiti, Mexic si Nigeria.
302 mașini pentru întreg turneul de fotbal
Pentru acest eveniment Hyundai ofera 302 unitati precum HB20 (33 unitati), Veloster (100 unitati), Genesis (5 unitati), Azera (25 unitati), Santa Fe (10 unitati), ix35 (45 unitati), H1 (65 unitati) si H100 (19 unitati), care vor contribui la buna desfasurarea a evenimentului cu acoperire mondiala.
„Pentru Hyundai sustinerea fotbalului reprezinta un element principal al strategiei de marketing, ocupand un rol esential in dezvoltarea de conexiuni intre marca si client, la nivel mondial,” a declarat William Lee, Presedinte Hyundai Motor Brasil. „Ajutam la transformarea Cupei Mondiale Brazilia si Cupei Confederatiilor intr-unul dintre cele mai spectaculoase evenimente din istoria fotbalului Hyundai sustine angajamentul fata de Brazilia, tara unde cea mai moderna fabrica produce HB20, modelul Hyundai dezvoltat in exclusivitate pentru clientii brazilieni.”
Evenimente în orașe precum Rio de Janeiro sau Sao Paulo
Hyundai va demara o varietate de actiuni de marketing adiacente acestui eveniment: impreuna cu partenerii FIFA, Hyundai va gazdui vizionari publice ale comptetitiilor din Rio de Janeiro, Sao Paulo si Belo Horizonte, oferind fanilor fotbalului brazilian oportunitatea de a impartasi pasiunea pentru fotbal si de a lua parte la o experienta memorabilia.
Aditional, vor fi lansate online filme promotionale. Fanii vor dispune de posibilitatea de a urmari in aceste materiale fotbalisti celebri, orasele gazda, si totodata Hyundai HB20, masina vedeta a competitiei. De asemenea, Hyundai va oferi clientilor posibilitatea de a castiga bilete la meciuri, va distribui materiale promotionale si va promova divertismentul pe toata durata desfasurarii jocurilor din Brazilia.