Golgheterul lui Manchester City, Erling Haaland, va semna cu gigantul american Nike un contract de sponsorizare, care îi va aduce nu mai puțin de 23 de milioane de euro pe sezon. Internaționalul norvegian a respins propunerile celor de la Puma și Adidas.
Noua senzație a echipei antrenate de Pep Guardiola doboară deja record după record în Premier League și a ajuns deja la cota 33 de goluri marcate în cele 33 de partide oficiale în tricoul „cetățenilor”.
Haaland a ajuns pe Ettihad în vara trecută, de la Borussia Dortmund, contra sumei de 60 de milioane de euro. Jucătorul de 22 de ani profită acum din plin de pe urma performanțelor sale deoarece de ceva timp nu avea încheiată nicio sponsorizare cu o firmă de echipament sportiv pentru marca ghetelor sale de fotbal.
Înțelegerea anterioară cu Nike a expirat în ianuarie 2022, lucru care i-a permis ulterior lui Haaland să se afișeze la partidele echipei sale de club de atunci, Borussia Dortmund, în ghetele marilor rivale Puma și Adidas.
Haaland s-a lăudat adesea că este sponsorizat de către Nike, încă de pe vremea când avea doar 14 ani, însă acest lucru nu l-a împiedicat pe șeful Adidas, Bjorn Gulden, să fie un prieten apropiat al familiei Haaland.
Cei de la The Athletic susțin că toți cei trei giganți de echipament sportiv Nike, Puma și Adidas l-au ofertat pe Haaland, însă internaționalul norvegian a ales să continue cu concernul american, care îi va oferi nu mai puțin de 23 de milioane de euro pentru fiecare an în care golgheterul lui City va purta ghetele lor de fotbal.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER