Fanatismul suporterilor argentinieni nu are limite atunci când este vorba despre idolul național Leo Messi: ce se întâmplă cu abțibildurile cu decarul „pumelor” și cât costă pe piața neagră! | FOTO
Febra abțibildurilor cu Leo Messi a cuprins Argentina înaintea CM2022 din Qatar.
Chioșcurile cu ziare dau vina pe furnizorul Panini pentru lipsa stickerelor tradiționale de dinaintea turneelor finale ale Cupei Mondiale.
Este o adevărată nebunie în încercarea de a pune mâna pe unul cu chipul decarului naționalei.
Disperarea colecționarilor de abțibildeuri a atins cote maxime în Argentina, unde un sticker cu Leo Messi a ajuns să coste pe piața neagră cât salariul minim pe economie
Partenera de viață a căpitanului Argentinei a împărtășit bucuria uriașă a fiului ei Matteo, după ce a reușit să pună mâna pe unul dintre cele mai vânate abțibilduri ale colecției Panini dedicate CM2022 din Qatar, cel cu chipul tatălui său Leo Messi.
Băiețelul a pozat încântat în timp ce ține cu grijă obiectul prețios, dar adevărul din spatele acestei imagini este unul mult mai dur.
Guvernul Argentinei a fost obligat să intervină și să medieze conflictul dintre chioșcurile de presă și gigantul Panini aflat în spatele celebrelor stickere, după ce fanatismul suporterilor din Țara Tangoului a făcut ca acum cererea să depășească cu mult oferta de abțibilduri cu Leo Messi.
Albumul Panini dedicat CM2022 din Qatar a devenit o adevărată problemă de stat în Argentina, după ce prețurile au explodat pe piața neagră ca urmare a cererii extrem de mari.
Un sticker cu Leo Messi a ajuns să coste chiar și 315 dolari, o sumă cu care puteau fi achiziționate 300 de pachete noi cu abțibilduri.
Povara cea mai mare a căzut pe umerii vânzătorilor ambulanți care comercializează prețioasele stickere la chioșcurile de presă.
Spaniolii de la El Pais au discutat cu Jorge Vargas, proprietarul unei astfel de afaceri din centrul metropolei Buenos Aires, iar potrivit spuselor acestuia el a vândut cota alocată de plicuri cu abțibilduri într-o singură zi, după care a trebuit să suporte furia clienților care s-au întors să mai cumpere stickere de la el și nu au mai avut de unde. El a adăugat că o parte dintre fanii furioși au încercat chiar să îi distrugă chioșcul, lucru care s-a întâmplat și în alte regiuni din Argentina.
Din această cauză, mai mulți vânzători de presă au ales să afișeze bannere împotriva celor de la Panini în care îi acuză pe aceștia de lipsă de loialitate față de vânzătorii tradiționali și de favorizarea supermarketurilor și a benzinăriilor.