Franța și Brazilia au disputat joi un amical la Paris, pe Stade de France, câștigat de sud-americani cu scorul de 3-1.
Organizatorii partidei de pregătire au gafat însă inexplicabil. În imaginea de mai jos se poate observa cum numele gigantului producător german de automobile, Volkswagen, a fost scris greșit pe panourile publicitare de pe marginea terenului. Vina pentru eroarea incredibilă aparține totodată și departamentului de marketing de la Volkswagen, care trebuia să se asigure că reclama este făcută într-un mod corect. Eroarea a fost remediată ulterior, dar imaginile apăruseră deja în mediul online.
Posibilă explicație a gafei
„Wolksbank”, numele care a apărut pe Stade de France, poate fi considerat un derivat al orașului Wolfsburg. Acesta a fost fondat în pe 1 iulie 1938 și purta numele Stadt des KdF-Wagens bei Fallersleben (trad. Orașul cu mașina KdF de la Fallersleben). Centrul orașului a fost construit în jurul satului Fallersleben și a găzduia muncitori la fabrica Volkswagen (trad. Mașina Poporului).
TF1 a transmis Franța – „Bre”zilia
Nici TF1, postul de televiziune care a transmis în direct partida Franța – Brazilia, nu a stat mai bine la capitolul gafe. Aceștia au afișat în dreptul echipei oaspete literele „BRE”, în loc de „BRA”, abrevierea oficială a Braziliei.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER