Leo Messi a spart toate topurile: PSG a doborât recordurile de tricouri vândute!
PSG a vândut până acum peste 1 milion de tricouri cu numele noii sale vedete Leo Messi, după mutarea de senzație de la Barcelona din vară.
Fostul căpitan catalan a ajuns liber de contract pe Parc des Princes, după ce gruparea blaugrana nu și-a mai permis să îi plătească salariul său uriaș.
Dacă în plan sportiv randamentul lui Messi nu a fost la cel mai înalt nivel, din punct de vedere financiar sud-americanul a reprezentat o afacere spectaculoasă.
Transferul lui Leo Messi de la Barcelona la PSG a dus la o adevărată explozie a veniturilor vicecampioanei Ligue 1
Cei de la Goal.com susțin că vicecampioana PSG a vândut până acum peste 1 milion de tricouri cu numele lui Leo Messi, din vară până acum.
Directorul departamentului de marketing al clubului din capitala Franței, Marc Armstrong, a declarat că sosirea veteranului de 34 de ani a dus la vânzări record ale tricourilor sale și este de părere că acestea ar fi fost și mai mari în cazul în care nu s-ar fi înregistrat întârzieri pe lanțul de manufactură, cauzate de pandemia globală de COVID-19.
„El este o comoară neprețuită. Din punct de vedere comercial, impactul său este incredibil. Noi credem că anul trecut am vândut mai multe tricouri decât orice alt club, și anul acesta va fi chiar mai bun. Este cu siguranță cea mai bună lansare a unui tricou în termeni de vânzări, cu o creștere a cererii de 30-40 la sută. Cererea a fost enormă. Dacă am fi produs mai mult, am fi vândut mai mult”, a spus Armstrong pentru Goal.com.
Leo Messi umple Parc des Princes la fiecare meci în tricoul lui PSG
Fostul căpitan al Barcelonei, care a înscris 6 goluri și a dat 5 assisturi în primele sale 15 partide oficiale în tricoul lui PSG în toate competițiile, are un efect pozitiv și asupra vânzării de bilete de la meciurile de acasă ale parizienilor.
Același Marc Armstrong a recunoscut că gruparea de pe Parc des Princes abia poate să țină pasul cu cererea uriașă pentru bilete a fanilor parizieni, în timp ce continuă să joace cu casa închisă și să rămână fără locuri libere cu mult timp înainte de disputarea unei partide pe teren propriu.
Cu toate acestea, șeful departamentului de marketing a promis că prețul biletelor normale va rămâne unul accesibil pentru publicul larg, indiferent de cât de mult va crește cererea pentru tichete a suporterilor.